استاد میر جلال الدین کزازی استادی دلسوز و زبان شناسی نام آور است

عصر دیروز ابراهیم رحیمی زنگنه در آیین تجلیل ازدکتر میرجلال الدین کزازی و رونمای از کتاب ارج نامه فزرانه فرزند فردوسی در تالار انتظارکرمانشاه گفت: ۱/۵سال اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برای استاد کزازی به دنبال گردآوری ارج نامه ای بوده است .

حدیث جمشیدی :مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از هفتاد مقاله برای درج در این ارج نامه گران سنگ ارایه شده است ،افزود: زحمت گرد آوری این یادنامه همانندیادنامه بهزاد کرمانشاهی برعهده ناصر گلستانی فرد بوده است.


ابراهیم رحیمی زنگنه گفت: یکی از اصلی ترین وظیفه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی معرفی و تجلیل ازچهره های برجسته است ـکرمانشاه از جمله شهرهایی است که معدن وسرچشمه جوشش استعدادهای بیکران در رشته های مختلف بوده است .


رحیمی زنگنه تصریح کرد: آنچه که ما درآن ضعف داشته ایم این است که هنرو هویت خود راابشناسانیم.اگردرایران چهره های برجسته ای چون علامه بدیع الزمان فروزانفر ودکتر شفیع کدکنی برخاسته اند.ودر کرمانشاه استاد میرجلال الدین کزازی برآمده است.


وی با اشاره به اینکه استاد میرجلال الدین کزازی شخصیتی چند وجهی و با ابعاد مختلف است تاکید کرد:دکتر کزازی استادی فرهیخته دلسوز و محقق وپژوهشگرو مترجمی بزرگ است.

این مسؤول گفت : استاد کزازی زبان شناسی نام آوراست.که تمام تلاش رابرای پاسداشت فرهنگ و ادب ایران اسلامی می کند .که از حمایت بنیاد علمی نخبگان و مجتمع جهان فولاد بیستون و موسسه شکوه انقلاب و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که دراین اجرای این برنامه یاری کرده اند تشکر می کنم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =