خانم دکتر جوان، با مرگ خود به ۴ نفر زندگی دوباره داد

رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پزشک جوان اسدآبادی که بر اثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود با اهدای اعضای بدن خود به چهار بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

دکتر مجید حمیدی، در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: مرحوم خانم دکتر آفاق فرحی، پزشک 27 ساله اسدآبادی که در هفته گذشته به علت تصادف در همدان به کما رفته و سپس دچار مرگ مغزی شده بود با اهدای قلب، کبد و کلیه های خود به چهار نفر زندگی دوباره بخشید.

وی خاطرنشان کرد: این پزشک جوان که اهل و ساکن اسدآباد بود به همراه پدر، مادر و برادرش در سفر از اسدآباد به همدان دچار سانحه شد، در این تصادف هر 3 عضو خانواده وی در دم جان باختند و خانم دکتر به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان بعثت همدان انتقال یافت.

دکتر مجیدی ادامه داد: پس از انتقال وی به بیمارستان بعثت همدان، به رغم انجام اقدامات گسترده پزشکی، دچار مرگ مغزی شد و با توجه به کارت اهدای عضو نامبرده و رضایت تنها خواهرش، وی به بیمارستان سینا در تهران منتقل و چهار عضو بدن این پزشک فداکار به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبر آنلاین پیکر این پزشک جوان و فداکار، پس از انتقال به همدان، دیروز پنج شنبه در میان حزن و اندوه مردم قدرشناس شهرستان اسدآباد و استان همدان تشییع و در کنار دیگر اعضای خانواده‌اش به خاک سپرده شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =