پیرو درج خبری در خصوص مشکلات مردم ساکن در یک ساعتی پایتخت روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تهران توضیحاتی به شرح زیر ارسال کرد که عینا منعکس می شود.

به گزارش خبر آنلاین در این جوابیه آمده است : احتراماً در خصوص گزارش خبر آنلاین در خصوص خاموشی های نصیرآباد و تعطیلی پنج شنبه ها ادارات موارد ذیل اعلام می گردد:

1- در خصوص خاموشی روشنایی معابر در هفته جاری در طرح جهادی در طول 4 روز تعداد 1000 عدد لامپ در نصیرآّباد تعویض و در حال حاضر روشنایی مطلوبی را دارا می باشد.

2- در مورد خاموشی های مکرر نظر به اینکه در نصیرآباد ساخت و سازها در اکثر موارد بصورت غیرقانونی انجام می شود و در برخی موارد محله هایی ساخته می شود که خارج از بافت می باشد (ماده8...قانون منع فروش انشعاب برق به ساخت و سازهای غیر مجاز) که امکان سرویس دهی و برق رسانی وجود ندارد لذا انشعابات غیرمجاز بسیار زیادی وجود دارد که جهت جمع آوری و ساماندهی آنها با فرمانداری محترم شهرستان شهریار مکاتبه گردیده است تا هماهنگی لازم با ارگان های مرتبط انجام گیرد.

این انشعابات غیرمجاز خاموشی های زیادی را به شبکه برق رسانی تحمیل می نماید و در موارد زیادی نیز خاموشی ها مربوط به انشعابات غیرمجاز می باشد که امکان رفع خاموشی وجود ندارد.

3- در خصوص تعطیلی پنج شنبه ها ، اکیپ بهره برداری منطقه برق شهریار روزهای پنج شنبه مشغول به کار می باشند و اداره فوریتهای برق نیز در تمام سال بصورت 24 ساعته خدمات رسانی می نماید و روزهای پنج شنبه فقط قسمتهای اداری تعطیل می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
    1 0
    با سلام بنده روز 5 شنبه مشکل داشتم به امور مشترکین برق شهریار مراجعه کردم نگهیان جلود درب گفت امور مشترکین 5 شنبه ها تعطیل هست