خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند چالوسی A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    2 0
    با سلام ..احتراما باستحضار میرسانداز تاریخ سوم مهرماه سال جاری بارها با اداره برق چالوس تماس حاصل نموده و درخواست تعویض لامپ سوخته کوچه نموده ام.اما متاسفانه هر بارمسئول مربوطه قول انجام کار را به هفته بعد موکول نموده و تا کنون از انجام کار سرباز زده است.و هیچ کس در اینخصوص پاسخگو نبوده و درخواست مردم انجام نمیشوددرخوسات من اینست که اولابه درخواست مردم رسیدیگی شود. دوما فرد خاطی بدلیل سهل انگاری در انجام کار توبیخ نمیگردد. البته هیچ کسی کار وی را تحت کنترل نداشته و بازرسی نمیگردد. زیرا فصل پاییز تا کنون بارها اعلام گردید که تاریکی معابر باعث صدمه دیدن کودکان و دانش اموزان و حتی کارمندانی که اول صبح در تاریکی به محل میروند میشود.اما کو گوش شنوا باتشکر
    • حزب الهی A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
      1 0
      دقیقا همین مشکل را منم با اداره برق شهرستان ملارد داشتم بعد از صدبار زنگ زدن از ده لامپ خراب شده در خیابان مارلیک 4 تا را تعویض و بقیه هنوز خاموش است پیمانکار توجهی نمی کند چون اداره برق نظارت ندارد
  • شهر وندرشت A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    4 0
    سلام علیکم، در اذر ماه سال87برای یکباب مغازه وسه واحد اپارتمان طبقات فوقانی ان که جمعا 350 متر مربع مساحت دارند از امور مشترکین اب رشت تقاضای امتیاز اب نمودم که پس ازبازدیدو کارشناسی واخذ مجوز حفاری از شهرداری مجوز دو انشعاب یکی با کاربری خانگی برای سه واحد اپارتمان ودیگری با کاربری تجاری برای مغازه صادر گردید وبابت این دو حق الاشتراک یک کنتور اب اختصاص دادن وفرمودند میتوانید برای این دو اشتراک خریداری شده از یک کنتور استفاده نمایید اخیرا بازرسین محتر م شرکت اب با ابلاغ اخطاریه با مهلت 48 ساعته اعلام نموده اند که واحد تجاری برابر دستورالعمل سال 91 باید انشعاب جداگانه وکنتور جداگانه داشته باشد وباید ضمن واریز مابه التفاوت برای حق اشتراک از دوباره مجوز حفاری از شهرداری وسایر هزینه اقدام گردد
  • دانشجو معلول IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    4 0
    دانشجو معلول دانشگاه آزاد هستم و کارت معلولیت بهزیستی دارم هنور از طرف بهزیستی شهریه پارسال را نریختند و دانشگاه از دادن کارت امتحانات جلوگیری کرده است و هر چه از بهزیستی پیگیر میشویم میگویند هنوز پول شهریه را نتوانستند تهیه کنند.
  • حسین A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    3 0
    از وزیر بهداشت بپرسید چرا جراحی که در گذشته در شهر ما فقط 10 میلیون تومان می گرفت حالا باید در طرح تحول 40 میلیون تومان بگیرد ایا نمی شد در این طرح افزایش حقوق بر اساس محل خدمت باشد نه بر اساس تهران وپایتخت واین چنین بودجه کشور را بر باد ندهید؟ ایا مدانید بعضی سازمانها چقدر مشکل بودجه دارند ؟ آیا مدانید همین مدارس چند سال است سرانه دریافت نکرده اند یا خیلی جزیی بوده؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    2 0
    از دست پیامک های تبلیغاتی سرسام گرفتم. بارها هم با شماره گیری 8999 آن ها را لغو کرده ام ولی بعد یه مدت باز برایم ارسال میشوند. نمیدانم چه کنم.
  • ناشناس A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    3 1
    خبرگزاری محترم، اگر مشکلات را بنویسیم ، مثنوی ۷۰ من کاغذ شود.
  • مردم مستضعف A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    9 1
    نظر و مشکل میفرستیم ولی تایید نمی شود چه فایده