زیرگذر محمد شهر البرز به مدت  ۶ روز مسدود می شود

مدیرعامل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج از مسدود بودن زیرگذر محمدشهر (البرز) به مدت 6 روز خبر داد و گفت: این امر به دلیل نصب عرشه پل ارتباطی پایانه شهید کلانتری و محوطه فنی اجرا می شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مهرداد فیروزبخت این خبر را اعلام کرد و گفت: به منظور جلوگیری از بی نظمی و ایجاد اختلال در تردد خودروها طی 6 روز متوالی از ساعت 12 شب الی 4 بامداد زیرگذر البرز مسدود می شود.

این مسئول اضافه کرد: با هماهنگی های ایجاد شده با پلیس راهور شهرستان کرج و توجه به مصوبه شورای ترافیک استان در خصوص تصمیمات اتخاذ شده جهت سرعت بخشیدن به تکمیل پل ارتباطی، مسیر یاد شده در ساعات مذکور مسدود خواهد شد.

وی انسداد مسیر را از شمال به جنوب ذکر و عنوان کرد: با توجه به پر تردد بودن مسیر زیر گذر البرز مقرر شد از 12 دی ماه مسیر شمال به جنوب و از هجدهم دی ماه به مدت شش روز مسیر جنوب به شمال مسدود شود.

مدیرعامل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از صبوری شهروندان به دلیل مسدود بودن مسیر، اظهار داشت: بهره برداری از این پل ارتباطی نقش به سزایی در کاهش ترافیک حاشیه پایانه شهید کلانتری به واسطه دسترسی درون پایانه اتوبوسهای بین شهری دارد و انشالله در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =