فاضلیان: حماسه ۹ دی، تیر خلاصی بر فتنه ۸۸ بود

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که حضور حداکثری مردم در حماسه 9 دی، تیر خلاصی بر فتنه بود؛ اهمیت فتنه 88 زمانی خود را نشان می‌دهد که ما بدانیم این فتنه، خطرناکترین تجربه‌ای بود که پس از انقلاب داشتیم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از رئیس کل دادگستری استان البرز، احمد فاضلیان، در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در سالن جلسات شهدای قوه قضائیه دادگستری استان البرز برگزار شد با اشاره به حضور حداکثری مردم در عرصه‌های مختلفی که ضرورت تقویت نظام مطرح می‌شود، گفت: مردم با وجود دلخوری‌ها و رنجش‌هایی که از مسئولان دارند اما همیشه و در هرجایی که احساس کرده‌اند برای دفاع از انقلاب حضور حماسی داشته‌اند که یکی از آن‌ها، حماسه 9 دی در سال 1388 بود.
وی حضور حداکثری مردم در این حماسه را تیر خلاصی بر فتنه دانسته و تصریح کرد: اهمیت فتنه 88 زمانی خود را نشان می‌دهد که ما بدانیم این فتنه، خطرناکترین تجربه‌ای بود که پس از انقلاب داشتیم و خطر آن حتی از جنگ تحمیلی نیز بیشتر بود.
عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با بیان اینکه بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام مردم هستند اظهار داشت: مردم ایران همواره منافع نظام را بر منافع شخصی و جناحی ترجیح می‌دهند.
وی افزود: برخلاف مردم، متاسفانه برخی خواص منافع فردی و جناحی خود را بر منافع نظام ترجیح دادند و با بی‌بصیرتی و تکیه بر بی‌قانونی فتنه 88 را زمینه‌ساز شده یا آن را شعله‌ور ساختند.
رئیس کل دادگستری استان البرز دو قطبی شدن کشور در فتنه را هدف اصلی دشمن عنوان کرده و توضیح داد: حضور فراگیر و حماسی همراه با شور و شعف ملت ایران در یوم‌الله 9 دی 88، این توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد و مردم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کرده و بر ایستادگی خود در دفاع از تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید دوباره کردند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه کشور باید آماده مقابله با فتنه‌های دیگر باشد گفت: باید مسئولان قدرشناس مردم باشند و با خدمت صادقانه، بخشی از خدمات بدون چشم‌داشت مردم را جبران کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =