انتقاد فرمانده انتظامی  پلدختراز عدم پخش اخبار در شبکه افلاک

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان اخبار ، اطلاعات و فعالیت ها ی نیروی انتظامی این شهرستان را به درستی منعکس نمی کند که جای انتقاد دارد

اسمااسماعیل پور:سرهنگ صفر عبدالوند درنشست خبری شهرستان پلدختراظهار داشت : رسانه ها می توانند با انعکاس درست اخبار به ویژه در رابطه با مسایل امنیتی موجب آرامش جامعه شوند بنابر این انتظار می رود صدا و سیمای مرکز لرستان خبرهای نیروی انتظامی شهرستان را به درستی پوشش دهد .
به گزارش خبرانلاین لرستان ،وی افزود: صدا و سیمای مرکز لرستان می تواند همانگونه که گزارش های مربوط به بز و کل کوهی را تهیه و پخش می کند تا شکارچیان به خود آیند و حیات وحش را به مخاطره نیاندازند اخبار شکارچی انسان ها و سوداگران مرگ را نیز منعکس و پخش کند .
فرمانده انتظامی پلدختربا بیان این که صدا و سیمای مرکز لرستان باید فعالیت های شبانه روزی این نیرو در رابطه با سوداگران مرگ را منعکس کند بیان کرد: این رسانه می تواند کشفیات مواد مخدر و کالاهای قاچاق و تلاش و پیگیری های پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی را منعکس کند تا احساس امنیت در بین مردم بیشتر شود .
وی عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز لرستان می تواند در بحث پیشگیری از وقوع جرم ، آموزش به خانواده ها فرهنگ سازی کرده و در این زمینه تاثیر گذار باشد .
سرهنگ عبدالوند نقش صدا و سیمای را در افزایش احساس امنیت جامعه حساس و مهم خواند گفت: احساس امنیت مهمتر از مقوله امنیت است و امنیت و احساس امنیت حیاتی ترین نیاز انسان در زندگی اجتماعی است .

وی با بیان این که انعکاس عملکرد و اقتدار پلیس نقش مهمی در تولید امنیت ایفا کرده و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر با تمام ظرفیت و توان خود برای تامین امنیت منطقه تلاش می کند اما صدا و سیمای مرکز لرستان دراین زمینه همکاری لازم را ندارد .
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم صدا و سیمای مرکز لرستان در مبارزه با آسیب ها ، تهاجمات فرهنگی و مقابله با سوداگران مرگ با نیروی انتظامی شهرستان پلدختر هم افزایی و همکاری داشته باشد .
سرهنگ عبدالوند اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام تلاش به عنوان خدمتگزار افتخار خادمی مردم شهید پرور در شهرستان پلدختر را دارد اما در جهت احساس امنیت بیشتر در بین مردم نیازمند همکاری صدا و سیمای مرکز استان لرستان است .
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ایجاد امنیت نتیجه احساس امنیت اجتماعی است و اگر در جامعه ای احساس امنیت نباشد تمام مولفه های اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و آموزشی آن زیر سوال می رود .
سرهنگ عبدالوند اظهار داشت: یکی از اهداف شوم دشمنان و ابزار و آلات آنها در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که موجب از بین رفتن نسل جوان و فرو پاشی خانوداده ها شده استفاده از مواد مخدر است که نیروی انتظامی وظیفه دارد برای مقابله با سوداگران مرگ با تمام توان اقدام کند .
وی با بیان این که محرک اصلی بیشتر جرایم که موجب نابودی نسل جوان شده مواد مخدر است ، افزود: با یک نگاه کارشناسی شده می توان دریافت که بیشتر جرایم مانند طلاق ، سرقت ، بیشترین درگیری ها و اختلافات، ریشه اصلی آن مواد مخدر می باشد .
فرمانده انتظامی پلدختر بیان کرد: اعتیاد از سرطان بدتر است زیرا یک شخص سرطانی خود به تنهایی نابود می شود ولی شخصی که معتاد است خانواده و همه جامعه را درگیر می کند.
وی از عملکرد جزیزه ای صدا و سیمای مرکز استان لرستان انتقاد و عنوان کرد : با وجود این که نماینده صدا و سیما در شهرستان پلدختر حضور دارد و مردم اخبار را روزانه رصد می کنند اما خبرهای نیروی انتظامی این شهرستان به خوبی از طریق صدا و سیمای مرکز لرستان پوشش داده نمی شود .
سرهنگ عبدالوند گفت: خبر کشف 22 کیلوگرم مواد مخدردر شهریور ماه سال جاری را سه ، چهار روزبعد از نشست خبری با خبرنگاران شهرستان از طریق امام جمعه ، دستگاه قضایی و اداره اطلاعات پیگیر شدیم اما در نهایت خبر سوخته ای از طریق صدا و سیمای مرکز لرستان اعلام شد.
وی تصریح کرد: خبر کشف 210 کیلوگرم تریاک به موقع ارسال نشد ، با پیگیری موضوع مشخص شد خبرآن به صورت گذرا پخش شد و همچنین با تلاش و پیگیری های مکرر هر کاری کردیم کشف دو میلیارد ریال کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی شهرستان پلدختر از صدا و سیمای مرکز لرستان پخش نشد .
سرهنگ عبدالوند اظهار داشت: طی روزهای اخیر نیروی انتظامی شهرستان پلدختر موفق به کشف دو میلیارد ریال با حدود سه هزار قلم کالای قاچاق از یک دستگاه تریلروهمچنین دستگیری یک باند تهیه و توزیع مواد مخدربا کشف 440 گرم هروئین توسط یک خودرو سمند که برای فریب پلیس از چراغ سیار گردان هم استفاده کرده بود، شد اما خبری در این رابطه از صدا و سیمای مرکز لرستان پخش نشد .
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: وقتی مردم در جریان فعالیت های نیروی انتظامی که برای مقابله با سوداگران مرگ از مرز تا تمام شهرهای کشور از جان خود مایه می گذارد و روزانه برای نجات جان جوانان کشور شهدایی تقدیم انقلاب می کند امنیت اجتماعی افزایش می یابد
سرهنگ عبدالوند اظهار داشت: رسانه های شهرستان پلدختردر پوشش اخبار و فعالیت های نیروی انتظامی سنگ تمام گذاشتند و بیشترین همکاری را در بحث ارایه گزارش ها و اخبارو اطلاعات به مردم با نیروی انتظامی دارند و روزانه اخبار شهرستان را رصد می کنند بنابر این از صدا و سیمای مرکز لرستان نیز انتظار می رود در این رابطه فعالیت داشته باشد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =