استاندار البرز از تشکیل ستاد ویژه پیگیری پروژه های سفر در استان خبر داد و گفت: مصوبات هیات دولت در البرز قطعی است و در استان باید نسبت به اجرایی شدن طرح ها و پروژه ها باید اقدام شود به همین منظور ستاد پیگیری پروژه های سفر دایر شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمیدطهائی صبح دوشنبه در نشست پرسش و پاسخ رهاوردهای سفر هیات دولت به استان البرز گفت: در دولت های قبل21 درصد مصوبات اجرایی شده بود اما در دولت تدبیر و امید تحقق وعده ها مورد تاکید ویژه است.

وی افزود: به همین منظور ستاد پیگیری پروژه های سفر در استان تشکیل شده است.

استاندار البرز گفت: یکی از بزرگترین مطالبات سفر احیا و ابقا باغ سیب بوده است و مسئله انتقال زندان ها مشروط بر این است که پیگیری های لازم در این رابطه با همکاری سایر دستگاه ها صورت گرفت.

استاندار البرز از انعقاد قراردادی با مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای حفظ باغ سیب کرج خبر داد و گفت: این قرارداد با جهادکشاورزی منعقد شده است.

طهائی در ادامه از تعریف 20 پروژه در رابطه با سکونتگاه های غیر رسمی خبر داد و در پایان از مشاورین و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ادارات و نهادهای امنیتی، سپاه و اطلاعات و از رسانه ها که تلاش های ارزشمندی داشتند قدر دانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =