ایسنا نوشت: سازمان همکاری اسلامی امروز (شنبه) در مورد ادعای عربستان مبنی بر حمله انصارالله به مکه جلسه فوق العاده‌ برگزار کرد.

به گزارش روزنامه عربستانی "مکه"، نماینده عربستان سعودی در این جلسه گفت: عربستان در "دفاع از مقدسات کوتاهی نخواهد کرد".

نزار بن عبید مدنی، وزیر مشاور در امورخارجه در عربستان سعودی امروز نشست فوق العاده‌ای را در سازمان همکاری اسلامی با مشارکت مصر در سطح کمیته اجرایی در شهر جده برگزار کرد تا ادعای عربستان عربستان مبنی بر حمله موشکی انصارالله به مکه را مورد بررسی قرار دهد.

در همین حال، عبدالعزیز الشریف، سخنگوی وزارتخارجه الجزایر گفت: ما به شدت هرگونه دست درازی به اماکن مقدس دین خود و مقدسات امت اسلامی‌مان را محکوم می‌کنیم.

همچنین پیش بینی می‌شود که در این نشست، عربستان یوسف ابن احمد العثیمین، وزیر اسبق امور اجتماعی را به عنوان دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی معرفی کند.

5252

کد خبر 597619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    1 0
    سلام،سازمان کنفرانس اسلامی را ما تشکیل دادیم و تحویل عربستان دادیم تا از آن به عنوان یک نیروی فشار بر علیه ما ومتحدان ما سوء استفاده کند.دبیرخانه سازمان کنفرانس اسلامی از جده باید به یک کشور بیطرف اسلامی مانند تونس یا عمان منتقل شودتا کمتر تحت تاثیر دولت آل سعود قرار گیرد. درضمن در جواب سخنگوی وزارت خارجه الجزایر که یمن باید اعتراض خود را در خصوص این سخنان به دولت الجزایر اعلام کند بگویم که آیافقط مکه ومدینه شهرهای مقدس اسلامی هستندوبیت المقدس که صهیونیستها هربلایی راکه خواسته اندبرسر این شهر ومسجد الاقصی اولین قبله مسلمین ومسلمانان ساکن درآن آورده اندمکان مقدس ومقدسات اسلامی نیست؟دولت آل سعود بادلارهای نفتی همه را جیره خورخودکرده که نمونه آن را در خصوص نجیب رزاق نخست وزیر مالزی دیدیم.