فرمانده انتظامی همدان گفت: از ابتدای سال تا کنون چهار همایش حجاب و عفاف و پنج نمایشگاه حجاب و عفاف توسط نیروی انتظامی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین همدان، سردار حاجی‎محمد مهدیان‎نسب، که در آئین تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان همدان سخن می گفت با اعلام اینکه روحیه جهادی خوبی در استان همدان حاکم است، خاطرنشان کرد: استان همدان به عنوان یکی از پایه‎های قوی دین و معنویت در کشور شناخته شده است.

وی با بیان اینکه با آنالیز سامانه 197 شاهد رضایت 20 درصدی مردم از نیروی انتظامی بوده‌ایم، افزود: نیروی انتظامی حضور چشمگیری در برنامه‌های عقیدتی سیاسی داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، ارتقای آموزش همگانی و توجه به قرارگاه جهادی آموزش را جزو اولویت‎های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: استان همدان در 6 شاخص امنیتی دارای رتبه است.

وی با بیان اینکه انسجام خوبی در درون‌سازمان و تعامل خوبی با بیرون از سازمان داریم، افزود: 147 در کمیته اجرایی نیروی انتظامی مسوولیت امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارند.

مهدیان‎نسب با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان در ضابطان نیز جز شاخص‌ترین‌ها است، ادامه داد: استان همدان در ایجاد امنیت اخلاقی نیز جزو استان‌های برتر است.

وی همچنین از ایجاد هشت ایستگاه حجاب و عفاف در اماکن توریستی و تفریحی خبر داد و گفت: ارشاد و توضیحات انجام شده در این حوزه‎ها اثرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از 16 اولویت کمک به اقتصاد مقاومتی 11 اولویت را اجرا کرده است، بیان کرد: کاهش 12 درصدی مصرف انرژی در درون‌ سازمان یکی از اقدامات انجام گرفته در این زمینه بوده است.

سردار مهدیان‎نسب تصریح کرد: 14 سازمان موثر در پیشگیری از جرم و 26 دستگاه موثر در حوزه حجاب و عفاف مشخص شده‎اند که هر دو به کشور تعمیم داده شده‌اند.

وی از کاهش 19 درصدی تصادفات درون‌شهری و کاهش 6 درصدی تصادفات برون‌شهری در استان خبر داد و افزود: برای اربعین امسال نیز به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که مشکلی برای زائرین ایجاد نشود.

فرمانده انتظامی همدان با اشاره کشف 88 میلیارد ریال کالای قاچاق گمرکی در استان گفت: آمار کشف کالای قاچاق گمرکی نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =