۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۲:۳۴

قضیه از این قرار است که یک بنده خدایی به علی لاریجانی، رئیس مجلس گفته است: «من خواب شما را دیده‌ام، شما کارهای خوبی در زمینه اقتصادی انجام داده‌اید و غیره...»

گویا طرف یک کدهایی هم به رئیس مجلس داده که از قضا درست هم بوده. اما لاریجانی طرف را تحویل نگرفته و گفته:‌ «من وظیفه‌ای در برابر خواب شما ندارم و هیچ تکلیفی برای من ایجاد نمی‌کند. زیرا من براساس اصول و قوانین تصمیم گرفته و امور را دنبال می‌کنم.»

لاریجانی در همین باب در گردهمایی علمای شوراهای حوزه‌های امور مساجد گفته است: «برخی به دنبال جهل صوفی‌گرایانه هستند که با کنار گذاشتن روحانیت به این بهانه که اهل شریعتند، عوام را با چند خواب و مکاشفه اداره کنند.»

1- کاش لاریجانی می‌گفت آیا شخص مزبور گفته که برای رأی آوردن لاریجانی چندین میلیون صلوات نذر کرده یا نه؟ اگر طرف صلوات نذر کرده باشد، یک چیزهایی از سیاست می‌داند.

2- من می‌فهمم آقای لاریجانی دارد به چه کسانی طعنه می‌زند. این کار ایشان درست نیست. یک وقت می‌بینید شخص خواب‌نما شده یک اسلام‌شناس برجسته و عارف و اصل یا دستکم از مریدان وی از آب درآمد. آن وقت چی؟
3- کاش آقای لاریجانی می‌گفت چشم‌های شخص مذکور چه‌رنگی است.

4- بنده این عمل آقای لاریجانی را به شدت تقبیح می‌کنم و از رئیس محترم قوه‌قضاییه می‌خواهم با ماجرا به شدت برخورد کند.

5- من واقعاً نمی‌دانم آقای لاریجانی رئیس مجلس ایران است یا آمریکا. این بی‌ایمانی‌ها و بی‌اعتنایی‌ها به مردان خدا از مسئولان بعید است.

6- در شرایط کنونی که باب وحی بسته شده است، باید مردان خدا و اسلام‌شناسان برجسته را جدی گرفت. شاید آنها حاملان اسرار الهی باشند، این میزان مسامحه چه معنی دارد؟

انحلال سوئیس
معمر قذافی، رهبر لیبی ضمن قدردانی از صدراعظم آلمان و تحسین اوباما گفته است که: «لطفاً سوئیس را منحل کنید!»

این همه بی‌سیاستی از قذافی بعید است. او اگر سیاست‌ می‌داند، باید طرحی می‌داد که آلمان و آمریکا و سوئیس و الباقی کشورها اول منزوی شوند. بعد از شدت انزوا به تریاک و حشیش و شیشه و سرانجام کراک روی بیاورند و خود به خود از درون مضمحل شوند و در آستانه فروپاشی قرار بگیرند.

اگر قذافی این‌قدر یک‌دنده نبود و حرف گوش می‌کرد، تا حالا کار دنیا یکسره شده بود و نظم نوینی در جهان برقرار می‌شد. البته در این‌باره باید با ونزوئلا و ما و برزیل هم یک مشورت‌هایی می‌کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 59282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غزلک IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
    0 0
    یک وقت می‌بینید شخص خواب‌نما شده یک اسلام‌شناس برجسته و عارف و اصل یا دستکم از مریدان وی از آب درآمد. آن وقت چی؟ :)) جالب بود!
  • بدون نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
    0 0
    هیچ نظری به ثبت می رسد
  • شعله IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
    0 0
    اقای شکیبا خیلی کمرنگ شده اید . از مطالبتون بسیار ممنون هستم.