با حضور پرشور مردم و همکاران، محمد رضا رستمی در امامزاده عبدالله اسدآباد به خاک سپرده شد

پیکر محمدرضا رستمی، خبرنگار متعهد و هنرمند فرهیخته کشور امروز با حضور پرشور مردم اسدآباد، مدیر مسئول و سردبیر خبر آنلاین و دبیران و اصحاب رسانه ها و مسئولین کشوری و استانی، تشیع و در امامزاده عبدالله اسدآباد به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ پیکر محمدرضا رستمی، دبیر سابق سرویس فرهنگی خبرگزاری خبر آنلاین، با حضور مردم اسدآباد، معزی مدیرمسئول خبر آنلاین، لاسجردی سردبیر، فیاضی مدیرمسئول خبرورزشی و خانواده و دیگر دوستان و همکاران وی در رسانه های جمعی با شور هرچه تمام تر تشیع و در امامزاده عبدالله اسدآباد به خاک سپرده شد.

مجلس ترحیم آن مرحوم از ساعت 14.30 الی 16.30 امروز در مسجد صاحب الزمان اسدآباد در حال برگزاری است.


لازم به ذکر است محمد رضا رستمی، یکشنبه این هفته تحت جراحی مغز قرار گرفت که متاسفانه نتیجه عمل رضایت‌بخش نبود و به کما رفت و متاسفانه شامگاه چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفت.

محمدرضا رستمی، متولد اسدآباد همدان، کار خود در عرصه رسانه ها را از دهه 70 آغاز کرد و از سال 79 به تحریریه روزنامه جام‌جم پیوست و درعرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، موسیقی، سینما، میراث فرهنگی، ادبیات، قلم زد.

وی پس از پذیرش مسئولیت انتشار چند ضمیمه جام جم و دبیری سرویس شهرستان‌های آن روزنامه، دو سال هم به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر جام جم مشغول به ‌فعالیت بود.

رستمی در سال 1389 به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر، به تحریریه خبرگزاری خبرآنلاین پیوست و تا تابستان امسال به همکاری‌اش با این رسانه ادامه داد.

وی علاوه بر فعالیت روزنامه‌نگاری، در ادبیات داستانی و شعر هم توانایی چشمگیری داشت و همزمان با ناشران و فعالان فرهنگی بسیاری همکاری می‌کرد. علاقه و هنر دیگر این فعال رسانه‌ای، عکاسی بود.

گزارش تصویری و تکمیلی این مراسم منتشر خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =