پیکر محمدرضا رستمی در امامزاده عبدالله اسدآباد آرام می‌گیرد

پیکر محمدرضا رستمی، خبرنگار متعهد و فرهیخته کشور امروز با حضور پرشور مردم هنرپرور اسدآباد، اصحاب رسانه و مسئولین کشوری و استانی، تشیع و در امامزاده عبدالله این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمدرضا رستمی، دبیر سابق سرویس فرهنگی خبرگزاری خبر آنلاین که هفته گذشته با سردرد شدید به اورژانس بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرده و به دلیل تومور مغزی بستری و جراحی شده بود شامگاه چهارشنبه درگذشت.


وی یکشنبه این هفته تحت جراحی مغز قرار گرفت که متاسفانه نتیجه عمل رضایت‌بخش نبود و به کما رفت و متاسفانه شامگاه چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفت.

محمدرضا رستمی، متولد اسدآباد همدان، کار خود در عرصه رسانه ها را از دهه 70 آغاز کرد و از سال 79 به تحریریه روزنامه جام‌جم پیوست و درعرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، موسیقی، سینما، میراث فرهنگی، ادبیات، قلم زد.

وی پس از پذیرش مسئولیت انتشار چند ضمیمه جام جم و دبیری سرویس شهرستان‌های آن روزنامه، دو سال هم به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر جام جم مشغول به ‌فعالیت بود.

رستمی در سال 1389 به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر، به تحریریه خبرگزاری خبرآنلاین پیوست و تا تابستان امسال به همکاری‌اش با این رسانه ادامه داد.

وی علاوه بر فعالیت روزنامه‌نگاری، در ادبیات داستانی و شعر هم توانایی چشمگیری داشت و همزمان با ناشران و فعالان فرهنگی بسیاری همکاری می‌کرد. علاقه و هنر دیگر این فعال رسانه‌ای، عکاسی بود.

امروز پیکر این هنرمند و روزنامه نگار متعهد در زادگاهش، شهرستان اسدآباد تشیع و در امامزاده عبدالله این شهر آرام خواهد گرفت.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =