تساوی قهرمان مقابل نایب قهرمان/پرسپولیس با یک امتیاز از اهواز برگشت

بازی تیم‌های استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

استقلال خوزستان در این دیدار با ترکیب وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، عزت پورقاز، میثم دورقی، نوید عاشوری، مهدی مؤمنی، رحیم زهیوی و حسن بیت‌سعید به میدان آمد.

ترکیب پرسپولیس در این مسابقه را علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی تشکلیل دادند.

دقیقه 9: امیری روی کرنر ارسالی مسلمان با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را تهدید کرد، اما شیخ‌ویسی طی عکس‌العملی زیبا با پا توپ را دفع کرد.

دقیقه 16: اولین خطر جدی تیم میزبان روی ضربه سر بیت سعید رقم خورد که ضربه او با فاصله کم از کنار دروازه بیرانوند به اوت رفت.

دقیقه 23: ضربه محکم بیت‌سعید از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 26: داور به زهیوی به‌خاطر تمارض در محوطه جریمه پرسپولیس، کارت زرد نشان داد.

دقیقه 28: محسن ربیع‌خواه به خاطر خطای شدید روی مؤمنی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 33: ضربه ایستگاهی ارسالی از سوی شیرزادی می‌رفت توسط دورقی تبدیل به گل شود که بیرانوند با کمک مدافعان تیمش توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 34: زهیوی روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله 20 متری توانست بیرانوند را مغلوب خود کند.

دقیقه 50: اشتباه در خط دفاعی پرسپولیس موقعیت خوبی را نصیب آبی ها کرد که در آستانه دروازه خالی از دروازه بان نتوانستند وارد گل کند و با اختلاف زیاد به بیرون زد.
دقیقه 53: عقیل کعبی در میانه میدان فرشاد احمدزاده را متوقف کرد که داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد و او را جریمه کرد.
دقیقه 55: ارسال ضربه ایستگاهی توسط مسلمان با ضربه سر ناقص سیدجلال حسینی از کنار دروازه شیخ ویسی به بیرون رفت.
دقیقه 57: اشتباه مدافع استقلال خوزستان در نهایت علیپور را در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ کرد که برخورد او با شیخ ویسی یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس به ارمغان آورد.
دقیقه 60: ضربه پنالتی پرسپولیس را حسین ماهینی در دومین هفته پیاپی مامور نواختن شد که این بار توپش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت و شانس به تساوی کشاندن بازی از دست سرخپوشان برود.

دقیقه ۸۷: پرسپولیس از جناح راست صاحب یک ضربه کاشته شد که رامین رضائیان این ضربه را روی دروازه ارسال کرد و دروازه بان استقلال خوزستان بعد از دفع توپ دچار مصدومیت شد. 

دقیقه 83: ضربه کاشته پرسپولیس با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد و این بازیکن توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند تا بازی به نتیجه مساوی یک بر یک برسد. 
دقیقه ۷۴: ضربه ارسالی روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر حسین ماهینی همراه شد که این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت 
دقیقه ۷۰: پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان شد که این ضربه را احمدزاده زد و دروازه بان استقلال خوزستان راهی کرنر کرد. ضربه کرنر پرسپولیس را هم شیخ ویسی مهار کرد. 
دقیقه ۶۸: استقلال خوزستان صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه روی سر عقیل کعبی فرود آمد و ضربه او از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. 
دقیقه ۶۱: محسن مسلمان ضربه کرنر پرسپولیس را روی دروازه استقلال خوزستان ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند. 
دقیقه ۵۷: وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان روی علی علیپور مرتکب خطای پنالتی شدحسین ماهینی این ضربه پنالتی را به بیرون زد! 
دقیقه ۵۴: ارسال بازیکنان پرسپولیس با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه شد و ضربه سر او از کنار دروازه به اوت رفت. 
دقیقه ۵۲: استقلال خوزستان صاحب یک ضربه کرنر شد که مدافعان پرسپولیس توپ را برگشت دادند. 
دقیقه ۵۰: استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شد و شوت او از داخل محوطه جریمه پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت. 
نیمه دوم/ دقیقه 4۹: پرسپولیس از جناح چپ صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را محسن مسلمان روی دروازه استقلال خوزستان ارسال کرد و شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان مهار کرد. 
دقیقه ۴۵+۳ :شوت بیت سعید را بیرانوند دروازه بان پرسپولیس مهار کرد.نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

 

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =