۰ نفر
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
مقیمی :دولت حامی احزاب می باشد

قائم مقام وزیر کشور با بیان این موضوع که دولت همواره حامی احزاب می باشد گفت دولت پشتیبان مادی و معنوی احزاب بوده و این موضوع را طی سه سال گذشته شاهد هستیم که برخی فعالیتها و سخنرانی های که در گذشته انجامشان ممکن نبود همکنون فراهم شده است

به گزارش خبرآنلاین  ، قائم مقام وزير كشور در نشست خبري با اصحاب رسانه در استان مديران ناكارآمد را پاشنه آشيل دولتها خطاب كرد وگفت هر دولتي براي اينكه بتواند به وظايف و اهداف خود نائل گردد نيازمند مديران كارامد و لايق است لذا دولت يازدهم از اين موضوع مستثني نيست .
وي انتخاب مديران همسو و كارامد را شاخصه اصلي انتخاب طي سه سال گذشته دانست و گفت : تلاش دولت اين است كه از مديران كارآمد و همراه استفاده شود. وي اشاره نمود برخي مديران همراه دولت و كارآمد هستند . برخي كار‌امد مي باشند ولي همسويي كمتري با دولت دارند و عده اي ناكارآمد و غير همسو بوده برخي ديگر همراه و غير كارآمد مي باشند. ولي تلاش دولت بر اين است كه از افراد همسو و كارآمد بهره ببرد
مقيمي عنوان داشت: همه تغييرات مديريتي به اين معنا نسيت كه مديران فافد شاخصهاي لازم مي باشند بلكه هدف موثر عمل نمودن برخي مديران در برخي از وظايف است.
قائم مقام وزير كشوردر خصوص تغيير استاندار زنجان نيز گفت :آقاي انصاري از مديران لايق و كارآمد كشور محسوب مي شوند . و طي مدتي كه در استان حضور داشتند اقدامات اساسي و زير ساختي خوبي صورت پذيرفت ولي با توجه به ايجاد سازمان امور اداري و استخدامي كشور ، حضور ايشان در اين سازمان ميتوانست مهم و اثر گذار باشد.
مقيمي تصريح داشت اسداله درويش اميري استاندار جديد استان از مديران با سابقه و با تجربه و همسودولت مي باشد و قطعا منشاء اثر و تحول در استان خواهند بود. وي تاكيد نمودانتخاب استانداران بر اساس ويژگي هاي مناطق صورت مي پذيرد .
قائم مقام وزير كشور در بخش ديگري از سخنان خود خانه احزاب را تشكلي صنفي اعلام داشت و گفت اين خانه براي پيشبرد اهداف غير سياسي از احزاب اصول گرا ، اصلاح طلب و مستقل تشكيل شده كه ميتواند كمك حال احزاب باشند و اين آمادگي هست كه خانه احزاب استان نيز تشكيل شود .
مقيمي در پاسخ به اقدامات صورت پذيرفته در ستاد اربعين وزارت كشور گفت : اين ستاد با مسئوايت معاونت امنيتي و انتظامي وزير كشور تشكيل و جلسات خود را بصورت دائم با حضور تمامي استانها تشكيل ميدهد.
قائم مقام وزير كشور با بيان اين موضوع كه دولت همواره حامي احزاب مي باشد گفت دولت پشتيبان مادي و معنوي احزاب بوده و اين موضوع را طي سه سال گذشته شاهد هستيم كه برخي فعاليتها و سخنراني هاي كه در گذشته انجامشان ممكن نبود همكنون فراهم شده است .
مقيمي با بيان اينكه بايد با قانون مندي و پايبندي به قانون هزينه فعاليت حزبي را كاهش داد گفت :لازمه آن قانوني عمل نمودن فعاليت احزاب مي باشد اگر احزاب در چهارچوب قانون فعاليت نمايند قطعا نقش پرنگ تري در جامعه خواهند داشت .
قائم مقام وزير كشور در مورد استيضاح و سوال نمايندگان مجلس از وزراء گفت : تركيب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به گونه اي است كه كمك حال دولت بوده و نقد منصفانه به معني مخالفت نمي باشد بلكه مخالف واقعي كسي است كه نقدي نداشته باشد . وي سوال و استيضاح از وزراء را حق نمايندگان دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =