تسنیم نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جریان عیادت از دانش‌آموز بمپوری که در پی تنبیه بدنی معلمش مصدوم و در بیمارستان بستری شد، گفت: از خانواده این دانش‌آموز و همه مردم بابت وقوع این حادثه عذرخواهی می‌کنم.

 علیرضا نخعی ظهر امروز در جریان عیادت از دانش‌آموز بمپوری که در پی تنبیه بدنی معلمش مصدوم و در بخش جراحی چشم بیمارستان "ایران" ایرانشهر بستری شده است، اظهار داشت: از خانواده این دانش‌آموز و همه مردم بابت وقوع این حادثه عذرخواهی می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: برخورد جدی با معلم خاطی در دستور کار آموزش و پرورش استان است و همه تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین حادثه‌ای به کار می‌گیریم.

وی گفت: معلمان باید با تمام توان برای تربیت و تکریم دانش‌آموزان گام بردارند و هرگونه عملکرد خلاف این امر از جانب آنها محکوم است.

نخعی بیان کرد: همواره در جلسات متعددی که با مدیران آموزش و پرورش سطح استان داشته‌ایم، تاکید شده که محیط مدارس استان باید با محیط عاطفه و عشق باشد، نه تنبیه و تحقیر و این امر به عنوان سرلوحه آموزش و پرورش استان در دستور کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نباید در پی اقدام ناشایست یک معلم در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان زحمات دیگر معلمان زحمتکش و فداکار استان را زیر سوال برد.

"قیصر قادری" دانش‌آموز پایه پنجم دبستان "ادیب" روستای "خیرآباد" از توابع شهر "بمپور" است که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی قرار گرفته و در حال حاضر در بیمارستان "ایران" شهرستان ایرانشهر تحت درمان قرار دارد.

گفتنی است در پی این رویداد "فریدون دامنی" رئیس آموزش و پرورش منطقه بمپور نیز از سمت خود استعفا کرد.

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 589969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    5 0
    الان تهران يا اين طرفا بود مدير بجاي استعفا تهديد هم مي كرد
  • بی نام DE ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 6
    سلام معلم هرچه باشه واسه دانش آموز دلسوزه زده که زده حالا چی شده
    • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
      5 0
      بیجا کرده زده؛پدر بچه که بمراتب دلسوزتره نمیزنه؛ معلم بزنه؟
  • بی نام A1 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    5 0
    از همه عذرخواهی کردن غیر از خود دانش اموز