مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس باری دیگر دست به فرافکنی زد تا خبرورزشی را متهم کند.

عباس علی پور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا با اشاره به درگیری میان عابدزاده و یکی از کارکنان باشگاه پرسپولیس گفت:«او و هیچ کدام از تماشاچیان یا لیدرهای پرسپولیس علیه عابدزاده شعارهایی در تمرینات سر نداده‌اند. متاسفانه این موضوع را یکی از روزنامه‌های ورزشی به نادرستی بیان کرد و باعث ایجاد ذهنیت منفی برای عابدزاده شده بود. به هر حال کارمند باشگاه ما از انجام شکایت صرفنظر کرد و مطلع نیستم آیا عابدازده از وی عذرخواهی کرده یا خیر.»

او در حالی چنین اتهامی را مطرح می کند که سایت باشگاه پرسپولیس هم چند روز قبل و زمانی که گلر افسانه ای تیم ملی ایران وقتی خشمگین از عدم پرداخت حقوق معوقه اش به خواست خود به روزنامه خبر ورزشی آمد و مدارکش را ارائه کرد تا نشان دهد حکم صادره درباره پرونده او ، چیزی نیست که شخص عابدزاده انتظارش را داشته ، با فرافکنی سعی در ایجاد جو علیه پرتیراژترین روزنامه ورزشی کشور کردند.

ادعای مدیر روابط عمومی این تیم پرطرفدار که ماه هاست به دلایلی غیر ورزشی از سوی سازمان ورزش درتعلیق مدیریتی به سر می برد و سرپرستی موقت اداره آن را بر عهده دارد ،درحالی مطرح می شود که خبرورزشی 24 ساعت پس از انتشار خبر فحاشی لیدرهای پرسپولیس علیه عابدزاده که توسط خبرگزاری فارس از خبرگزاری های رسمی کشور و البته یکی از خبرگزاری هایی که رابطه ای تنگاتنگ با کادر سرپرستی موقت پرسپولیس دارد، این خبر را روی خروجی خود فرستاد.

 مدیر روابط عمومی پرسپولیس که گفته می شود از اقوام نزدیک سرپرست موقت پرسپولیس است ،سعی دارد این طور القا کند که عابدزاده از سوی روزنامه های ورزشی برای درگیری با لیدر پرسپولیس تحریک شده اما این سوال بی پاسخ مانده که چطور مدیر روابط عمومی باشگاه مهمی چون پرسپولیس ، اخبار خبرگزاری های معتبری چون فارس را نمی خواند و اخبار تمرین تیم خود را هم ندارد!

  

پرسپولیس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 58658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فخرالدین IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
    0 0
    کاشانی فقط وفقط خودش حرف اولوبزنه
  • sirdash IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
    0 0
    پرسپولیس هم پرسپولیس قدیم تماشگرانش هم تماشاگران قدیم الان به یه نخود نمی ارزه . و سلام .
  • نن جون IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
    0 0
    باز هم پرسپولیس به جای حساس فصل رسید که قهرمان بشه خناسان شروع کردن به تولید حاشیه برای پرسپولیس... یکی از این سایت ها هم خبر آنلاینه! چیه چشم ندارید ببینید که حاج حبیب ما تو دو سال دو تا کاپ داره برای ما میاره؟