۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۶

کارگردان فیلم سینمایی «مارال» همکاری با نعمت حقیقی را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد او از بیان تجربیات خود هیچ گاه دریغ نمی‌کرد.

مهدی صباغ‌زاده کارگردانی که تجربه سه همکاری با زنده یاد حقیقی را از سر گذرانده در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین در مورد این هنرمند فقید اظهار داشت: «یکی از ویژگی‌های شاخص نعمت حقیقی آن بود که تجربیات خود را بی‌کم و کاست در اختیار کارگردان قرار می‌داد. او شناختی کافی از مباحث مربوط به سینما داشت و فیلمنامه را به خوبی می‌شناخت و حاضر بود با استفاده از دانسته‌های خود بحث و گفت‌و‌گو با کارگردان داشته باشد و اطلاعات خود را در اختیار دیگران بگذارد.»

او ادامه داد: «زمان ساخت «صبحانه‌ای برای دو نفر» از آقای حقیقی دعوت کردم مسئولیت فیلمبرداری را برعهده بگیرد. شب و روز در مورد آن کار با هم صحبت می کردیم و تا اینکه نعمت گفت اگر می‌خواهی چنین فیلمی بسازی کاری کن مخاطب هم داشته باشد. روی پیشنهاد او فکر کردم، اما احساس کردم مایلم فیلمنامه‌ای که در دست داشتم را تبدیل به فیلم کنم. نامه‌ای به نعمت حقیقی نوشتم و به او گفتم اجازه بده فیلمی را بسازم که از قبل در نظر داشتم. او در پاسخ ابراز امیدواری کرد نتیجه فیلم خوب و رضایت بخش باشد.»

صباغ‌زاده گفت: «چند شب قبل مانی، پسر نعمت را دیدم. احوال نعمت را از او جویا شدم و گفت که وضعیت پدرش چندان مناسب نیست. گفتم به بابا سلام برسان تا به ملاقاتش بروم، اما این دیدار هیچ گاه صورت نگرفت...»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 58642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =