تعریض و ارتقاء محور هراز نماد اراده ملی است

معاون ساخت و راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در آئین بهره برداری از 10کیلومتر از تعریض محور هراز عنوان نمود ؛ تعریض و ارتقاء این محور نماد اراده ملی است.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین  استان مازندران ،دکتر خیرالله خادمی در آئین بهره برداری از این طرح گفت که امسال برای ادامه اجرای طرح تعریض و بهسازی جاده هراز یکهزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است .
وی افزود : طرح تعریض و چهارخطه کردن جاده هراز از اواخرسال 89 و 90 آغاز شد و پیشرفت کار پس از قطعه بندی کردن با سه اولویت ، شتاب گرفت .
خادمی ادامه داد: یکی از اولویت ها از خروجی شهر آمل تا ' بایجان ' به طول 62 کیلومتر بود که تاکنون 52کیلومتر آن بهره برداری شده است و 10 کیلومتر باقی مانده در این محدوده هم تا پایان امسال به طور کامل افتتاح خواهد شد.
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت : 17کیلومتر در مسیر باقیمانده تعریض جاده هراز تونل واقع شده که به همراه 5/7کیلومتر از آبشار تا عبور لاسم تا پایان امسال در قطعه سوم افتتاح خواهد شد.
خادمی افزود : 29 کیلومتر باقی مانده در قطعه دوم با پیشرفت حدود 30کیلومتر در حال اجراست که منطقه بایجان ، وانا ، آب اسک تا لاسم را در بر می گیرد .
وی گفت که این مسیر نیز تا پایان سال 96 بهره برداری خواهد شد.
خادمی خاطر نشان ساخت: جاده هراز با 101 کیلومتر از آمل تا محدوده ورودی استان تهران به عنوان کوتاه ترین جاده ارتباطی پایتخت به شمال و مهم ترین جاده ارتباطی کشور است که با بهره برداری کامل از طرح تعریض و چهارخطه شدن ، تردد روانی برای مسافران در این جاده فراهم می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =