۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱

شرکت تولیدی اروپاکورپ متعلق به لوک بسون فیلمساز فرانسوی به همراه کمپانی آتلانتیک مجموعه تلویزیونی «حامل» را تولید می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، «حامل» اولین مجموعه تلویزیونی است که کمپانی اروپاکورپ تولید می‌کند. این سریال براساس مجموعه فیلم موفقی به همین نام ساخته می‌شود که محصول کمپانی اروپاکورپ است.

مجموعه «حامل» به زبان انگلیسی است و فیلمبرداری آن از اوایل سال 2011 در کانادا و فرانسه آغاز می‌شود. کمپانی آتلانتیک سرمایه‌گذار و مجری ‌طرح 12 قسمت یک ساعته اولین فصل این مجموعه است. در حال حاضر تهیه‌کنندگان با شبکه‌های معتبر بین‌المللی برای پخش این سریال مذاکره می‌کنند.

هزینه ساخت هر قسمت چهار میلیون دلار برآورد شده و بدین ترتیب «حامل» پرهزینه‌ترین سریالی است که در اروپا تولید می‌شود. البته با توجه به استانداردهای شبکه‌های آمریکا این سریال کم‌هزینه محسوب می‌شود.

اروپاکورپ تاکنون با ساخت فیلم‌های کم‌هزینه که پتانسیل فروش بالای جهانی دارند به موفقیت قابل توجهی رسیده است. برای نمونه، مجموعه فیلم‌های «حامل» هرکدام بطور میانگین 31 میلیون دلار هزینه داشته‌اند و در مجموع 238 میلیون دلار فروش جهانی کرده‌اند.

اروپاکورپ معتقد است: «تولید این مجموعه بخشی از استراتژی گسترش فعالیت گروهی و همچنین تقویت جریان سرمایه با هدف جهانی است.»

«حامل» داستان راننده‌ای را تعریف می‌کند که باید محموله‌ای را به مقصد برساند، اما همیشه دردسرهایی برایش ایجاد می‌شود.

ورایتی / 26 آوریل

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 58064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =