جلسه هم اندیشی کارشناسان آزمون  آموزش فنی و حرفه ای لرستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی کارشناسان آزمون و آموزش، با حضور معاونت آموزش، کارشناسان سنجش و ارزشیابی و روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید

به گزارش خبرانلاین لرستان ،حشمت اله معتمدی معاونت آموزش و پژوهش آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان گفت: آزمون های فنی و حرفه ای شامل دو بخش تئوری و عملی می باشد که 25% نمره نهایی کارآموزان بوسیله امتحان تئوری و 75% آن از طریق آزمون عملی بدست می آید و تاکید بر بهبود و توجه بیشتری در نحوه برگزاری آزمونهای عملی داشتند.
وی اظهار داشت: جهت سهولت ثبت نام کارآموزان و کاهش هزینه آنان، این اداره کل مراوداتی با دفاتر پیشخوان دولتی داشته و درصدد بستن قراردادی با این دفاتر می باشد.
معاونت آموزش و پژوهش افزود: در زمینه ارسال مدارک نیز همکاریهایی با اداره پست صورت گرفته که تحقق این امر منوط بر ثبت صحیح اطلاعات کارآموزان در حین ثبت نام اولیه می باشد.
معتمدی گفت: کلیه کارآموزان می توانند جهت ثبت نام در آزمونهای ادواری به پرتال آموزش فنی و حرفه ای و آدرس اینترنتی www.irantvto.ir مراجعه نمایند.
وی از همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان با مربیان درون و برون سازمانی خبره و با تجربه، به جهت هرچه بهتر برگزاری آزمونهای تئوری و عملی و برگزاری کلاسهای آموزشی خبر داد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 580205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =