جرج بوش در کتاب خود به صراحت به اشتباهات خود اعتراف کرده که از جمله این اشتباهات می‌توان به قوانین اصلاحات آموزشی، مجوزهای صادر شده برای درمان بیماری ایدز و مالاریا و آزمایش آن روی میلیونها انسان در آفریقا و برنامه‌های ضد تروریستی‌اش برای محافظت از مردم آمریکا اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از آسوشیتدپرس، ناشر کتاب جرج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا گفته است کتاب نوشته شده توسط وی با عنوان «نقاط تصمیم» 9 نوامبر سال جاری به بازار می‌آید. 

بوش در اظهار نظری درباره این کتاب که جزئیات اندکی توسط ناشر در اختیار رسانه ها گذاشته شده، گفته که نخواسته است خاطرات گذشته خود را به یاد آورد و بیشتر سعی کرده همانطور که در عنوان کتاب آمده درباره نقاط حساس تصمیم گیری های زندگی اش بنویسد.
 
به گفته انتشارات «کراون» بوش در کتاب نقاط تصمیم جرئیات ناشنیده ای درباره حوادث گذشته آمریکا مثل فرو ریختن برج های تجارت جهانی و انتخابات سال 2000 نوشته است که در آن سال بوش تصمیم به ترک مشروبات الکلی می گیرد و حتی درباره جزئیات مسائل خانوادگی اش نیز مطالبی برای مخاطبان ذکر می کند.
 
از موقع ترک دفتر بیضی شکل کاخ سفید، جرج بوش تا کنون هیچ مصاحبه ای درباره دوران ریاست جمهوری خود انجام نداده است و بنا بر ادعای انتشارات کراون او تمام این زمان را به نوشتن این کتاب مشغول بوده است.

این در حالی از سوی انتشارات بیان شده است که یک منبع آگاه به این انتشارات می گوید «کریس میشل» منشی سابق کاخ سفید نیز در ویراستاری و نوشتن خاطرات رئیس جمهور سابق همکاری دارد به طوری که در موارد تحقیقاتی، وی مسئول جمع آوری اطلاعات برای بوش بوده است. هنوز معلوم نیست بوش درباره همسرش لورا بوش که خاطرات وی نیز چهارم ماه می به بازار می آید بخواهد مطالبی بنویسد.
 
این منبع آگاه که به دلایل نامعلوم نخواست نامش فاش شود گفت بوش به عنوان رئیس جمهور به اشتباهاتی که در دوران ریاست جمهوری اش مرتکب شده آگاهی دارد و همانطور که کراون نیز به این مطلب اشاره کرده وی در این کتاب به صراحت به اشتباهات خود اعتراف کرده است که از جمله این اشتباهات که در کتاب اشاره شده می توان به قوانین اصلاحات آموزشی، مجوزهای صادر شده برای درمان بیماری ایدز و مالاریا و آزمایش آن روی میلیونها انسان در آفریقا و برنامه های ضد تروریستی اش برای محافظت از مردم آمریکا اشاره کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 57624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =