خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن شيرمحمدي ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    7 0
    با سلام ، مادر بنده كه مادر شهيد ميباشد از سال 91 از طرف بنياد شهيد بازنشسته شده ولي تا اين لحظه بزنشستگي پرداخت نشده ... اين چندمين بار است كه اين مشكل از طريق سايت شما مطرح ميشه ... نه چاپ شده و نه نتيجه داشته ... وقتي بودجه نيست چطور مديران حقوق و پاداش آنچناني ميگيرند.!!!!!
  • اتحادی IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    3 0
    مشکل آب عسلویه
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    5 0
    چرا به مشکل "دستفروشانی که در داخل بزرگراه های تهران همت و اتوبان تهران قزوین اقدام به فروش بادکنک و جغجغه و بستنی می کنند که باعث کندی ترافیک و خطر برخورد و تصادف می شوند" را که بارها مطرح کرده ایم ترتیب اثر نمی دهید و به گوش مسئولان نمی رسانید؟ شاید به نظر شما جان انسان ها مشکل کم اهمیتی است؟؟؟
  • حسن A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    4 1
    با سلام. داوطلبی هستم که تاریخ اعزامم به سربازی 2 روز دیگه یعنی 1395/6/19 هست. از طرفی احتمال قبول شدنم در دانشگاه به واسطه رتبه و ترازم صد در صد است. قرار بود نظام وظیفه تاریخ اعزام به خدمت کسانی امثال بنده را یک ماه تمدید کند اما متاسفانه نظام وظیفه از انجام دادن این کار امتناع کرده است. سوال بنده این است: امثال بنده 12 روز دیگه به دانشگاه می رویم چه لزومی دارد که سازمان نظام وظیفه این همه استرس به ما وارد می کند. چرا تاریخ اعزام ما را یک ماه دیگه تمدید نمی کند. خبر آنلاین در راه رضای خدا پیگیر این موضوع باشید. از پیگیریهای شما متشکریم
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    1 0
    از سازمان امور استخدامی کشور بپرسید کی نتیجه آزمون استخدامی بقیه دستگاههایی که آزمونشان اسفند 94 برگزار شد اعلام میشود. تقریباً همه دستگاهها اعلام کردند جز وزارت علوم
  • فرهاد A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    4 1
    سلام و خسته نباشید از مسئولین راهنمایی و رانندگی خواهش میکنم : در خصوص عدم رانندگی بین خطوط خصوصا" زمان ترافیک جریمه بسیار سنگین گذاشته شود ،شاید بعضی از رانندگان "بسیار دانای " کشورمان رعایت کنند. باتشکر
  • ناشناس A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    1 1
    وجود سگهای ولگرد و وحشی در طول مسیر 8 کیلومتری مابین بلوار موذن تا شهرک محمودآباد منطقه 7 استان البرز، سالهاست تهدید و رعب و وحشت علیه افرادی که در حال تردد در این مسیر هستند اعم از مسافران، گردشگران و ورزشکاران بی دفاع و احیانا کارکنان راهسازی را فراهم ساخته. جالب اینجاست که در طول این مسیر، محوطه باز و حفاظت شده سازمان انرژی اتمی زیستگاه خوبی برای برخی از همین گله های سگ ولگرد می باشد که آزادانه و بدون هیچ ممانعتی به داخل و خارج از سازمان تردد دارند و بعضا کنار جاده منظره وحشتناک درگیری و نزاع گله های سگ را با یکدیگر شاهد هستیم. از مسئولین محترم خواهشمندم نسبت به پاکسازی این منطقه از لوث سگهای ولگرد چاره ای بیاندیشند و جامه عمل بپوشانند. متشکرم
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    3 0
    با سلام از مسئولین سوال شود که چرا سوابق تحصیلی هیئت علمی که در زمان تحصیل شاغل بوده اند و ار امکانات محل اشتغال خود برای تحصیل استفاده کرده اند جزء سنواتشان حساب می شود ولی سوابق تحصیلی کسانی که شغل خود را به دلیل تحصیل رها کرده اند و بعد از تحصیلات به عنوان هیئت علمی مشغول به کار هستند جزء سنواتشان محسوب نمی شود. در حالیکه این افراد هیچ هزینه ای را به محل اشتغال خود و یا دولت تحمیل نکرده اند ولی این امتیاز از آنان سلب شده است.
  • علی A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    جهت لوله کشی فاضلاب شهری در منطقه 5 خیابان مخبری که سالهاست پول ان را تمام کمال در یافت کرده اند راه اندازی وانشهابات وصل نشده است در صورتیکه با سرمایه مردم اینکار انجام شده وپول مردم اگر در بانک بود چقدر سود داشت ولی اگر مطالبات سازمانها چند روز تاخیر داشته باشد با ید جریمه پرداخت چرا همیشه به طرف ضرر مردم قانون میشود؟؟
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام. لطفاً مسئله اینترنت ها رو بررسی کنید. من از مخابرات اینترنت می خریدم الان می خواستم تمدید کنم، سرعت اینترنت پایین اومده و حجم رو افزایش دادن . من مجبور شدم سرعت رو به دو پنجم قبلی پایین بیارم تا بتونم حجم 4 برابر رو بخرم
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    با سلام بپرسيد چرا بچه هايي كه مداركشون را از مالزي مي گيرند در مقطع دكترا وقتي ميايند به ايران اگر مداركشون را به وزارت بهداشت بدهند جهت ارزيابي بهشون دكتراي پژوهشي مي دهند ولي اگر به وزارت علوم بدهند دكتراي تخصصي ارزيابي مي شوند. توجه داشته باشيد مدارك اخذ شده مثلا از دانشگاه يو اس ام مالزي كه ريسرچ هست يعني واحد نمي گذرانند. يا وزارت علوم خبر نداره و يا وزارت بهداشت كارش من در آوردي هست. در حاليكه روي مدرك اصلي عنوان پي اچ دي نوشته كه در تمام دنيا هم همين است و هيچ تبعيضي نيست. بدانيد كه هيچ فرقي بين مدارك اخذ شده از دانشگاه مبدا نيست و وزارت بهداشت اينجا ابن بازي را در آورده. فكركنم هر جوابي بدهند يك توجيهي بيشتر جهت ماست مالي كردن كار بيشتر نباشه و البته عدم اطلاعاتشون از دنياي امروز.
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    با سلام. در شهرستان شاهين دژ از توابع آذربايجانغربي هنگام پخش فوتبال در شبكه 3 بجاي فوتبال فيلم و حيات وحش و ... نشان داده مي شود اين مشكل از هنگام بازيهاي جام ملتهاي اروپا شروع شده و تاكنون ادامه دارد. هفته قبل موقع بازي آلمان نروژ هم بازي قطع شد و امروز هم كه منتظر ديدن بازي ايران و چين بوديم دوباره با شروع بازي فوتبال ، پخش زنده آن قطع و بجاي آن فيلم پخش شد. واقعا در طول اين 3 ماه مسئولان محترم صدا و سيما نتوانسته اند اين مشكل را رفع كنند؟ تنها دلخوشي ما از تلويزيون ديدن مسابقات فوتبال بود كه اين هم اينگونه شده است. شهر ما جز مناطق محروم است و جوانان هيج تفريحي ندارند. به نظر مي رسد بي توجهي به اين مسئله فقط شامل حال مناطق محرومي نظير شهر ما مي شود.
  • احمد A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    1 0
    با سلام اينجانب داراي مدرك دكتري شيمي هستم. براي ثبت نام در فراخوان جذب هيئت علمي پيماني كه هر سال دوبار در شهريور و بهمن برگزار مي شود مي خواستم ثبت نام كنم. دانشگاهها اعلام نياز را اعلام كردن. به طور مثال يه دانشگاهي اعلام كرده در كل رشته ها در مجموع ١٠٠ نفر لازم داره اما وزارت اين محدوديت را گذاشته كه اين دانشگاه فقط ٥ نفر ميتونه جذب كنه حال سوال اينجاست كه دانشگاه چطور افراد با رشته هاي مختلف را براي انتخاب آن ٥ نفر مقايسه كنه؟ براي ثبت نام بايد ٣٠ هزار تومن پرداخت كنيم. آيا اين غير از اينه كه وزارت بودجه خود را از اين پول ها جمع ميكنه؟ جالبه كه اين كارشون از بهمن سال قبل شروع شد لطفأ پيگيري كنيد. براي مشاهده اين مشكلات فايل اكسل موجود در سايت مركز جذب را بررسي كنيد. ممنون