بورا میلوتینوویچ: قطر ایران را غافلگیر می‌کند/ قطر و چین شانس صعود هستند

مربی سابق چین معتقد است قطر تیمی جوان هماهنگ است که می‌تواند با شکست دادن ایران شگفتی ساز شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره کهن از پنجشنبه شروع می شود و تیم ملی ایران با کره جنوبی، قطر، ازبکستان و چین همگروه است. ملی‌پوشان باید در اولین دیدار خود از ساعت ۲۱ پنجشنبه ۱۱ شهریور در تهران به مصاف قطر برود. این دیدار به خاطر چند ملیتی بودن بازیکنان قطر حساس شده و کیروش و ملی‌پوشان در تلاش هستند تا بتوانند گام اول را محکم بردارند. بورا میلوتینوویچ سرمربی سابق چین که با این تیم به جام جهانی ۲۰۰۲ صعود کرده در مورد این بازی اظهار نظرهای جالبی کرده است. بورا معتقد است قطر به خاطر سخت افزارهایی که در احتیار دارد و میانگین سنی پایین این تیم می تواند ایران را غافیلگیر کند. میلوتینوویچ در این مورد گفت: من با چین رکورد ۲۰ پیروزی در ۲۴ بازی را دارم و توانستیم به جام جهانی ۲۰۰۲ صعود کنیم. به نظر من قطر می تواند این رکورد و موفقیت را تکرار کند. آنها تیمی جوان با میانگین سنی ۲۵,۵ سال دارند که می توانند شگفتی ساز شوند.
بورا در ادامه گفت: بازیکنان قطر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین سن کم آنها می تواند عامل موفقیت‌شان شود. قطر تیمی یک دست و مربی کاربلد دارد که می تواند از بازیکنانش به نحو احسن بازی بگیرد. بازیکنان قطر چند سالی است که در کنارهم بازی می کنند و به همین خاطر از نظر هماهنگی در سطح بالایی قرار دارند. به نظر من آنها می تواند ایران را غافلگیر و شگفتی را از تهران آغاز کنند.
مربی سابق چین در ادامه گفت: در این گروه ایران و کره جنوبی مهمترین تیم ها هستند اما من برای چین و قطر شانس صعود قائل هستم. من در اين مرحله از بازي ها هم بازي قطر و هم بازي چين را نگاه مي كنم. چون اين تيم ها از نظر قلبي خيلي به من نزديك هستند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    قطعا هم ایران رو شکست میده چون ما تیم فوتبالمون تعطیله و کلا فوتبال ایران در این چندین ساله هیچوقت هیچ مقامی نداشته و فقط حرف مفت از فراتر از آسیا بودن ما زده شده