خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    2 2
    خبر جان شرمنده...مجبورم هر روز بگم تا اینکه روزی فرجی بشه و مسولین نظام وظیفه به پادگان ها بگن مشخصات سربازان فراری سال 90 رو از سیستم حذف کنن تا بلکه مشکل ماهم حل بشه و از ابتدا درخواست جدید ثبت بشه برامون و اینبار با دید باز پذیرش شهر خودمون بشیم و خدمت کنیم اونم بخاطر خانواده.لازم به ذکر هست خبرآنلاین اینم بگم 2سال پیش نامه ای با ذکر مشخصات ومشکلات و استشهاد محلی و مهروامضاء امام جمعه شهر که همون نماینده رهبری باشن،،این نامه رو دادم به نظام وظیفه ولی اهمیت ندادن هنوز..اینجا از شما خواهش میکنیم به داد ما برسید.کار سختی نیست حذف مشخصات از محل قبل.تازه بنده در حین آموزشی بودم که اومدم.با تشکر.
  • محمد علی کاظم نژادی A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    1 0
    سلام علیکم اگه بخدا وعدالت اعتقاد دارید پخش وپیگیری فرمائید ما از سال 1386 حدود 9 ساله پیگیر طلب بها زمینهایمان در کمر بندی ایت الله سیستانی زابل هستیم بخدا ماکه از بس شکایت وپیگیری کردیم دیگه خجالت میکشیم ایا کسی در دولت ومسئولین هست که اونم بابت این نحوه کارکه در حق صدها خانوار محروم زابلی روا داشته خجل وشرمنده باشد
  • مهرداد A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    4 2
    سلام من و جمعی از دوستانم خدمت سربازی رو در جزایر جنوبی کشور در خلیج فارس و در سپاه پاسداران گذروندیم.من شهریور 93 تموم کردم و هم دوره ای هام با چند ماه تقدم و تاخر منقضی شدند. ولی تا کنون که دو سال از پایان خدمتمون گذشته بخش اعظم حقوقمون رو دریافت نکردیم مثلا در محاسباتی که پادگان انجام داده خود من حدود 800هزارتومن طلبکارم. ولی بعد از دو سال خبری نیس. حالا که معلوم شده خیلیها حقوق نجومی میگیرفتند و ان شالله دیگه نمیگیرن ببینید میخوان حق ما رو بدن یا نه
  • بی پول IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    6 0
    با سلام. سوال من از رییس بانک مرکزی اینه که چرا علی رغم اعلام کاهش سود تسهیلات در رسانه ها ؛ در واقعیت این کاهش وجود نداره؟ برای دریافت 5 میلیون وام از منابع ازاد بانک آرمان شعبه رامهرمز مراجعه کردم که سود تسهیلات رو 35 درصد اعلام کردن و برای ضامن هم سخت گیری ها ادامه داره و فقط کارمند رسمی با چک و گواهی کسر از حقوق میخوان؛ توی این بازار بی کاری کدوم ادمی استخدام رسمی میشه که بتونه ضامن بشه؟ و چرا بازنشستگان نمیتونن ضامن بشن؟ مگه حقوق بگیر نیستن؟ واقعا مسخرست..
  • زهرا A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    در خصوص مرکز آموژش عالی میراث فرهنگی و سرنوشت دانشجویان و پرسنل این مجموعه هم بررسی انجام بدید.
  • محمد جلیلی A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    1 0
    با سلام.افزایش اختیارات دانشگاه ها در آزمون دکترای امسال و در سال اول این امر باعث برخی اشتباهات در فرآیند جذب داوطلبان شده است.اما برخی از مسئولین همکاری لازم برای جبران این اشتباهات را ندارند.بنده در دانشگاه دولتی اراک پذیرش شدم و پس از طی کردن موفقیت آمیز مراحل آزمون کتبی و مصاحبه و تعهد محضری ثبت نام متاسفانه فرد دیگری به جای من به سازمان سنجش معرفی گردیده است.عدم اطلاع رسانی صحیح و به موقع دانشگاه باعث شده است بنده با وجود ثبت نام محضری از ثبت نام نهایی جا بمانم و پیگیری های بسیار من در این چند روزه به جایی نرسیده است.از شما تقاضای انعکاس و پیگیری این مشکل را دارم و می دانم که این گرفتاری معظل بسیاری از داوطلبان آزمون دکترای امسال است. اب تشکر فراوان