سه شرکت پخش فیلم براساس حکم صادر شده از سوی دادستانی ممنوع‌الفعالیت شده‌اند و در این میان به جای نام پخش‌کننده «زاپاس» از تهیه‌کننده آن اسم برده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز دوشنبه اول شهریورماه خبر ممنوع‌الفعالیت شدن گروهی از شرکت‌های پخش و سینماگران از سوی مسئولان در سازمان سینمایی اعلام شد،‌ این خبر در روز سه‌شنبه با اعلام دادستانی تهران به این ترتیب تکذیب شد که ممنوعیت شامل سینماگران نام‌برده نمی‌شود و فقط شرکت‌های پخش فیلم بعد از این تا اطلاع‌ثانوی امکان عقد قرارداد با فیلم‌ها نخواهند داشت.

سه دفتر پخش سینمایی شامل فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی، نورتابان به مدیریت محمدرضا صابری و پویافیلم به مدیریت عبدالله علیخانی براساس حکم صادر شده برای ادامه فعالیت تا اطلاع ثانوی آزاد نخواهند بود.

این دفاتر پخش برای پخش آنونس فیلم‌‌های «بارکد»، «دراکولا»، «زاپاس»، «دختر » و «آبنبات چوبی» از شبکه ماهواره‌ای جم مورد بازخواست قرار گرفته‌اند.

«بارکد» و «دراکولا» را فیلمیران پخش می‌کند،‌ «دختر» با شرکت نورتابان قرارداد بسته و «آبنبات‌چوبی» از سوی شرکت پویا فیلم پخش می‌شود. پخش‌کننده فیلم «زاپاس» هم حوزه هنری است.

آنچه به شکلی متناقض در مورد ممنوع‌الفعالیت شدن شرکت‌ها به چشم می‌خورد مربوط به فیلم آخر است. در مورد این فیلم از سیدامیر پروین حسینی نام برده شده است و اسم حوزه هنری به عنوان پخش‌کننده فیلم به میان نیامده است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =