مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس رأی داوران بازبین از بین ١٨ نمایش راه یافته به جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری هشت نمایش به مرحله مسابقه جشنواره تئاتر استان راه یافتند.

جواد کارگران افزود : بازبینی از نمایش های بیست و هشتمین جشنواره تئاتر در شهرستان ها انجام شده است.

وی به نمایش های راه یافته به مرحله مسابقه جشنواره تئاتر استان اشاره کرد و افزود: نمایش «پوکه های ترس » نوشته سارا اسماعیلی و کارگردانی مریم مرادیان از فارسان ، نمایش «تهران عاشق ندارد» نوشته بهزاد ترابیان و کارگردانی بهزاد ترابیان از شهرکرد ، نمایش «حاشا» نوشته فراز مهدیان و کارگردانی امیر بهادر اکبر پور از شهرکرد و نمایش «زخم وآئینه » نوشته لیلا معصومی و کارگردانی احمدرضا حیدری از بروجن را از نمایش های راه یافته به مرحله مسابقه عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نمایش «زمان که بگذرد » نوشته شکوفه آروین و کارگردانی سروش ضیا و مهرداد کردیان از بروجن ، نمایش «شب سهراب کشان » نوشته و کارگردانی مهدی حسام الذاکرین از شهرکرد ، نمایش «فراموشی » نوشته داریوش ربیعی و کارگردانی ملیحه سلیمانی از فرخشهر و نمایش «کاست محزون » نوشته و کارگردانی مسلم سلیمانیان از شهرکرد را از دیگر نمایش های راه یافته به مرحله مسابقه برشمرد.

کارگران یادآور شد: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری از ٢٥ لغایت ۲۸ شهریور سال جاری در شهرکرد برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =