پربازدیدترین اخبار 31مرداد / از رمز تحویل اس300 به ایران تا تعهدی که احمدی‌نژاد از وزرایش گرفت

در حوزه اخبار سیاسی امروز، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دشمنی زورگویان جهانی با اسلام مقتدر از مهمترین اخبار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حوزه اخبار سیاسی، اخبار مربوط به دلواپسان و دولت قبلی، بیش از همه مورد توجه مخاطبان بود. آنها روی خبر تعهد یکساله‌ای که محمود احمدی‌نژاد از وزرایش گرفته بود حسابی کلیک کردند تا به همراه اما و اگرهای انتخاب احتمالی سعید جلیلی به جای روحانی در سال 92 پربازدیدترین‌های خبرآنلاین باشد.

در بین پربازدیدترین‌های سیاسی، سخنان رهبر انقلاب و اظهارات رئیس جمهور درباره تعاملات نظامی ایران و روسیه نیز قرار داشت. جایی که روحانی گفت: ورود اس300 به ایران کلمه رمز برای دنیاست.

در عالم اقتصاد خبر کاهش نرخ سود تسهیلات خرید مسکن از ۱۱ به ۹ درصد هم پربازدید شد تا به همراه یک نظرسنجی از مخاطبان خبرآنلاین درباره کاهش این سود نشان دهد دغدغه مسکن همچنان بیشترین نگرانی مخاطبان است.

خبر بازگشت یک بازیگر زن پس از خداحافظی موقت و عجیب‌ترین خواستگاری که مهران مدیری در عمرش شنیده است هم در عالم فرهنگ و هنر پربازدیدترین اخبار بود.

مخاطبان همچنین به خبر همراهی 6 امام جمعه شهرهای مختلف خراسان رضوی با علم الهدی در لغو کنسرت

واکنش نشان دادند و آن را خواندند.

سخنان وزیر دادگستری درباره اینکه اگر مشتری برای خودروهای لوکس قاچاق باشد، آنها را معدوم نمی‌کنیم در پربازدید اخبار اجتماعی بود. باقی اخبار پربازدید این گروه به اخبار حوادث اختصاص داشت.

 

بیانیه مسعود بارزانی دربارۀ آزادسازی موصل و خبر تهدید آمریکا برای نیروی هوایی سوریه مورد توجه مخاطبان سرویس بین‌الملل بود.

مخاطبان به خبر نزدیک شدن مواضع ایران و ترکیه برای حل بحران سوریه 

هم واکنش مثبت نشان دادند.

آنها همچنین از خبر دسترسی رایگان به تمامی مقالات و تحقیقات ناسا هم خوششان آمد.

 

اما سئوال یک خبرنگار درباره اینکه چرا قیمت تمام شده اینترنت برای مصرف‌کننده نهایی پایین نمی آید؟ به مزاق مخاطبان خوش آمد تا در کنار مطلب طنز روزی هزار بار به خودم فحش می‌دهم! از پربازدیدترینهای خبرآنلاین باشد.


57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =