رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به فوت یک پسر 13 ساله در شب گذشته گفت: شهرداری تهران با اقدامات مداخله جویانه مانع از تکرار حوادث تلخ در بوستان های شهر شود.

به کزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران به حادثه رخ داده در بوستان الغدیر واقع در منطقه 4 شهرداری تهران اشاره و اظهار کرد: عصر روز گذشته در ساعت 19:45 یک پسر به نام "علی هوشنگی" در آبنمای پارک جان خود از دست داد.

وی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این نوجوان، گفت: گزارش های غیررسمی از چرایی و نحوه فوت این نوجوان وجود دارد. منتظر ارائه گزارش رسمی از سوی پزشکی قانونی هستیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین گفت: انتظار داریم شهرداری گزارش کاملی از حادثه را طی 24 ساعت آینده به کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران ارائه کند. همچنین شرکت شهر سالم نیز گزارش HSE بوستان های شهر تهران را در اسرع وقت به کمیسیون ارسال کند. تکرار این حوادث مدیریت شهر را زیر سوال می برد و شهر را به شهری ناایمن تبدیل می کند.

حافظی تاکید کرد: لازم است اقدامات مداخله جویانه شهرداری را بعد از حوادث اخیر شاهد باشیم به طوری که تابلوهای هشداردهنده در مجاورت آبنمای پارک ها نصب شود و موانعی برای ورود افراد به خصوص کودکان به آبنما ایجاد شود.

وی همچنین ضمن تبریک روز پزشک، گفت: استاد مرحوم دکتر محمد قریب می فرمایند " اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خودت نیستی و اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی." این روز را به تمامی همکارانم و جامعه پزشکی تبریک می گویم.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =