۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
طعنه معنادار مهران مدیری به یک منتقد

مهران مدیری در تازه ترین برنامه خود با اشاره به برخی واکنش‌های یک منتقد از نوع لجبازی‎‌های موجود در فضای نقد گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه شب گذشته «دورهمی» به لج‌بازی اختصاص داشت و مهران مدیری در بخشی از این برنامه در بیان مثال هایی از لج بازی گفت:«یک کارگردان فیلمی ساخته و همه دنیا آن را تحسین کرده اند، اما منتقد برای این که رکورد فحش دادنش به همه فیلم های تاریخ خراب نشود لج بازی می کند و می گوید مزخرف بود.»

کارگردان دورهمی ادامه داد: «به منتقد می گویند که هیچکاک پیش از این بسیار از این فیلم تعریف کرده بود. می گوید اسم این کارگردان نمای مبتذل را جلوی من نیاورید. به او می گویند در آخر اگر حرفی داری بگو. می گوید به تو چه؟»

مدیری در نهایت با این جمله حرف‌هایش را پایان داد:«ما گاهی اوقات در برنامه «دوهمی» با اصناف مختلفی شوخی می‌کنیم ولی قصد ناراحتی هیچکس را نداریم و شوخی‌های ما را جدی نگیرید.»

در این برنامه پس از صحبت درباره نمونه های مختلف لجبازی، مهران مدیری از امید حاجیلی دعوت کرد تا روی صحنه بیاید و ضمن خواندن چند آهنگ، گفت‌وگویی با هم داشته باشند.

در برنامه شب گذشته «دورهمی» امید حاجیلی آهنگ «بیا بریم دشت» را که پیش از این مهران مدیری خوانده بود به صورت زنده اجرا کرد.  

58247   

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    68 1
    کاری که شما می کنید نقد رفتاری ست. اصولا شوخی در کار نیست. این تصویر ماست در آینه. اگر وحشتناک یا خنده دار یا ناراحت کننده است اشکال از آینه نیست بلکه مشکل در رفتار خودمان است و نیازی به هیچ عذرخواهی نیست.
  • بی نام US ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    67 25
    فراستی منتقد نیست فردی با دانش بسیار اندک تقریبا در همه حوزه ها که خودش به خودش می گوید منتقد وابزارش فحاشی است منتقد محسوب نمی شود ایشان ابروی نقد را برای کسب اسم و شهرت برده.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    48 11
    تو یه برنامه تلویزیونی که جلوی همین منتقد فحاش خیلی خودشیرینی می کردی و یه انتقاد به رفتارش نکردی آقای مدیری.
    • بی نام US ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
      9 4
      آخه چرا باید مهران مدیری برای فراستی خودشیرینی کنه؟ اصلا میدونید خودشیرینی چه زمانی معنی پیدا میکنه؟ به نظرم مهران مدیری آدم زرنگی هست و اصلا دلیلی نداشت تو اون برنامه از فراستی انتقاد کنه و اتفاقا به نظرم کاملا با شوخی هاش فضای برنامه رو تلطیف میکرد. مهران مدیری اصولا خودش رو درگیر مسائل نمیکنه و سعی میکنه هر چیزی رو در زمان خودش انجام بده و این رو میشه از موضع گیری هاش در قبال مسائلی که در این چند سال براش پیش اومد متوجه شد.
  • میم IN ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    59 9
    اگر منظورتون فراستی ست، مدیری چند هفته پیش نشست روبروش و بعد هم گفت مسعود دوست قدیمی من و دوستداشتنی منه، ضمنا فراستی به شدت عاشق سینمای هیچکاک هست. این طعنه به فراستی که نبود
  • عاطی A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    7 1
    طعنه به بهروز افخمی در نوشته هاش نسبت به برنده شدن فیلم فروشنده در جشنواره کن بود.
  • علی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    4 12
    به اعتقاد من آقای مدیری در برنامه دورهمی به شعور وفهم وفرهنگ این مردم توهین می کند . عادات ورفتار وگفتار مردم ایران که دستمایه چرت وپرت های آقای مدیری شده نوعی خورده فرهنگ محسوب می شود وممکن است در نقاط مختلف کشورمان وجود داشته باشد نمی شود یک نفر همه این خورده فرهنگ ها را با مقیاس عقل ودرک خود بسنجد وآن را نقد وبه سخره بگیرد. خنداندن مردم به چه قیمتی ؟با مسخره کردن فرهنگ مردم
    • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
      9 2
      آقای عزیزامیدوارم با بالا رفتن تحمل مان به فرق مسخره کردن و انتقاد سازنده بیشتر توجه کنیم.چه قبول کنیم چه نکنیم این فرهنگ ما که فقط بلدیم ازش تعریف کنیم و بگیم ما بهترین و اولین و ...در همه ی جهان هستیم، ایرادات بسیار زیادی دارد که با لاپوشانی و خوب جلوه دادن همه چیز نه تنها بهتر نمی شودوبلکه به بیمارتر شدن و متوهم تر شدن خودمان کمک بیشتری میکنیم.هنرمند متعهد در هر رشته ای وظیفه دارد مثل یک آینه این ایرادات را به ما نشان دهد تا شاید کمی فکر کنیم و اصلاح کنیم.به نظر شما این که خانم های ایرانی جزو بیشترین مصرف کننده های لوازم آرایشی هستند، کاربران اینترنتی ما جز فحاش ترین و بی ادب ترین ها هستند، اینکه به راحتی زیرآب هم رو میزنیم و پشت هم غیبت میکنیم و... نشان دهنده فرهنگ بیمار ما نیست؟