بازیکن تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است این تیم شروع خوبی در رقابتهای انتخابی جام جهانی داشته باشد.

سایت فدراسیون فوتبال نوشت؛ احسان حاج صفي درباره تمرينات تيم ملي كه اين روزها در حال پيگيري است گفت: تيم ملي شرايط خوبي را در يك هفته اي كه از اردوي ايتاليا گذشته پيدا كرده اما مطمئنا براي اينكه وضعيت ايده ال و صد در صدي پيدا كنيم بايد از فرصت ١١ روزه اي كه تا بازي با قطر داريم نهايت استفاده را ببريم تا با بهترين شرايط مسابقات را شروع كنيم.

او درباره حريفان ايران در رقابتهاي قهرماني آسيا هم گفت: تيمهايي كه در اين مرحله هستند جزو بهترين تيمهاي آسيا هستند و همه فقط براي صعود به جام جهاني تلاش مي كنند. نمي شود واقعا حريفي را در اين مرحله آسان دانست. چين و قطر هم در اين سالها سرمايه گذاري فراواني كرده اند و مطمئنا براي آنها هم صعود مهم است اما ما اگر از توان ملي مان بهره ببريم و همه پشت تيممان باشند، مي توانيم شروع خوبي داشته باشيم.
حاج صفي با بيان اينكه دو ديدار اول بسيار مهم خواهد بود، گفت: كسب امتيازهاي لازم از اين دو ديدار براي صعود خيلي مهم است، هر چند كه اگر تيمي امتيازهاي خوبي هم در شروع نگيرد زمان براي جبران دارد اما ما بايد تا قبل از اين دو بازي به شرايط ايده ال برسيم تا بتوانيم به هدفمان دست پيدا كنيم.
او با اشاره به ترس تاريخي تيمهاي آسيايي از ورزشگاه آزادي در حضور هواداران توضیح داد: فكر مي كنم استاديوم آزادي يكي از ويژه ترين ورزشگاههاي آسياست و اين ويژه بودنش هم به خاطر حضور تماشاگران و ابهت آن با حضور يكصدهزار نفر تماشاگر است. هر چند در كشورهايي مثل قطر با پول توانسته اند فوتبالشان را به پيشرفت خوبي برسانند اما در كشور آنها عشق و علاقه مانند آنچه در ايران وجود دارد، ديده نمي شود. اميدوارم هوادارن براي بازي يازدهم شهريور مثل هميشه پشت تيم ملي باشند و با حمايت همه جانبه يك روز خوب را براي ورزش ايران رقم بزنيم.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =