پزشکان باید خدمات رایگان به مستمندان ارائه دهند

امام جمعه موقت ملایر گفت: پزشکان قشر مهمی از جامعه هستند که با سلامت مردم سر و کار دارند لذا در این زمینه، پزشکان ما باید توجه بیشتری در ارائه خدمات رایگان به بیماران مستمند داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر با اعلام مطلب فوق افزود: از مسؤولان درخواست می کنم همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند و خدمات ارائه شده به ملت را نیز به صورت مستند به سمع و نظر مردم برسانند.

وی در ادامه گفت: رعایت حدود الهی تنها در مراسمات مذهبی، مساجد و... نباید باشد بلکه باید در همه امور زندگی به ویژه جشن‌ها و عروسی نیز رعایت شود.

امام جمعه موقت ملایر در خصوص همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ملایر هم گفت: این همایش فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران با استفاده از ظرفیت‎ها و پتانسیل‌های شهر ملایر بود.

سید حسن فاضلیان خاطرنشان کرد: در این همایش سرمایه‌گذاران در خصوص مشکلات اقتصادی و بیکاری در ملایر بحث و تبادل نظر می‌کنند که امیدواریم به زودی شاهد خروجی این همایش برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی در شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما باید برای ورود به عرصه تولید و امور فنی و حرفه‌ای در کشور تلاش کنند، تصریح کرد: متاسفانه امروز همه به پشت میزنشینی فکر می کنند که با این تفکر مشکلات اقتصادی و بیکاری حل نخواهد شد.

وی در آخر با اشاره به فرارسیدن هفته دولت رمز ماندگاری شهیدان رجایی و با هنر را کار برای خدا و خدمت صادقانه به مردم اعلام کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =