جلسه شورای شهر شهرستان چرداول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز کولانی فرماندار شهرستان چرداول در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه امسال 22پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان چرداول بهره برداری وکلنگ زنی خواهد شد گفت: اقدامات وخدمات بزرگی درسطح شهرستان انجام شده است که ان شاالله در هفته دولت به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرماندار چرداول اضافه کرد:در چند روز گذشته تعدادی از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری به فرمانداری شهرستان مراجعه نمودند تا در این شهرستان سرمایه گذاری بالائی انجام دهند واین حرکت خوب در شهرستان است.

*وقتی پای خبرنگاران به شورای اداری باز می شود/ لطفا خدمات دولت را برای مردم تشریح کنید

یکی از تفاوت های شورای اداری شهرستان چرداول با جلسات قبلی این بود که برای دقایقی به خبرنگاران وقت اختصاص داده شد. علی اصغر اسدی و امیررضا جعفر بیگی به بیان دغدغه های خبرنگاران در شهرستان و لزوم ارتباط به رسانه های پرداختند. امیر رضا جعفر بیگی از سایت خبری و اصولگرای دیار زاگرس با انتقاد از مسئولانی که اهمیت رسانه ها را درک نمی کنند ب گفت: شما به عنوان کارگزار دولت موظف اید که دستاوردهای دولت که همان دستاوردهای نظام است را با رسانه ها در میان بگذارید و تنها منتظر مرکز استان برای گفتن خدمات انجام شده نباشید. وی همچنین از عدم شناخت مسئولان از رسانه ها و خبرنگاران شهرستان گلایه کرد و از روابط عمومی فرمانداری خواست با هماهنگ کردن مسئولان شهرستان؛ اقدامات نظام اسلامی را در این سه سال برای مردم بیان کنند.

 

 

*بیمارستان سرابله، به مرکز آموزشی ارتقا یافت

 

فاطمه کریمی رئیس بیمارستان امام علی(ع) سرابله در شورای ادرای شهرستان چرداول با بیان اینکه یکی از مهمترین قدم هایی که در دولت تدبیر و امید در استان ایلام برداشته شده است بحث درمان و خدماتی است که دولت در این زمینه با تجهیز بیمارستان ها و افزایش امکانات پزشکی انجام داده است.

وی که به عنوان یک مدیر توانا در شهرستان چرداول شناخته می شود با بی نظیر خواندن روند افزایش امکانات و حضور متخصیصن در شهرستان که برای اولین بار در دولت تدبیر و امید صورت گرفت از ارتقای بیمارستان تحت مدیرتش به عنوان بیمارستان آموزشی خبر داد .

گفتنی است بیمارستان سربله قبل از روی کار آمدن دولت امید به عنوان تنها بیمارستان شهرستان چرداول فاقد دستگاه های پزشکی و پزشک متخصص بود و مردم جهت کوچکترین مشکل به بیمارستان های شهر ایلام یا استانهای هم جوار مراجعه می کردند.

 

*شورای اداری شهرستان چرداول متاثر از شکست بهداد سلیمی/ حمید گراوند شورای نمونه استان شد

 


جلسه کسالت بار شورای شهر شهرستان چرداول، هنگامی که نوبت به صحبت های  شورای شهر سرابله رسید از حالت رخوت خارج شد و رنگ ملی به خود گرفت. در این جلسه حمید گراوند که به عنوان رئیس شورای شهر سرابله حضور یافته بود از پایان ریاست خود در شورا و آخرین حضورش در شورای اداری خبر داد و ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار از مسئولان شهرستانی که از خبرنگاران تقدیر کردند تشکر بعمل آورد. وی که بشدت متاثر از حذف بهداد سلیمی بود وی را قهرمانی ملی خواند که حذفش چیزی از محبوبیت او نمی کاهد.

رئیس شورای شهر سرابله همچنین یاد مردفداکار لرستانی زنده یاد رشید نامداری گراوند را که به خاطر حفظ  منابع طبیعی و جنگل جان خود را فدانمودند گرامی داشت. وی همچنین اشاره ای به راه اندازی پارکینگ ماشین سنگین وتصویب ان درشورای ترافیک کرد.

گراوند که سعی می کرد آخرین جلسه اش در شورای اداری شهرستان را با خنده و خوشی به اتمام رساند از پیگیری امورات مردم و شهری که او را به شورایی برگزیده اند دست بر نداشت وضمن درخواست برای ایجاد مکانی دائمی برای زباله ها از مسئولان مربوطه اعتبار ویژه ای برای سیل بندو پل جنب راه وشهرسازی را خواستار شد . علاوه بر این؛ این عضو توانای شورای شهر سرابله ازرییس بیمارستان سرابله خواستار مکاتبه وپیگیری آمبولانس کددار از طریق مدیرکل علوم پزشکی شد.

حمید گراوند در پایان صحبت های خود از استاندار محترم و معاونت های آن و فرماندار سرابله دکتر کولانی تشکر کرد. در پایان جلسه شورای اداری، فرماندار شهرستان ضمن تشکر از خدمات حمید گراوند ، لوح تقدیر بهترین شورای شهر استان را به وی تقدیم کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =