۰ نفر
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

کامران تفتی شهریور ماه روی صحنه می‌رود تا برای اولین بار به اجرای کنسرتی تک نفره بپردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامران تفتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر چند ماه پس از انتشار اولین آلبوم رسمی خود با نام «عکس زمستونی تهران»، تصمیم به اجرای کنسرت داشت و قرار بود این کنسرت یک هفته پس از ماه مبارک رمضان برگزار شود اما گویا شرایط فراهم نشد و در نهایت این بازیگر شهریور ماه اولین کنسرت آلبوم موسیقی اش را برگزار خواهد کرد.

تفتی اردیبهشت ماه سال گذشته کنسرت مشترکی با محمدرضا هدایتی و کیارش حسن زاده در تالار وزارت کشور داشت و این بار قرار است برای اولین بار به صورت تک نفره به اجرای کنسرت بپردازد.

این بازیگر رپرتوار آماده شده خود را که شامل قطعاتی از اولین آلبومش یعنی «عکس زمستونی تهران» و همچنین چند قطعه تازه دیگر به عنوان اولین هدیه تابستانی خود، به اتفاق جمعی از موزیسین ها و نوازندگان موسیقی کشورمان تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

سیاوش امامی (رهبر ارکستر، گیتار)، شاهد علیزاده (پیانو)، طاها مظاهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، حامد حمید زاده مهدیان (گیتارباس) و امیر علی طاهری‌طلب (درامز) تشکیل می دهد و بعد از همکاری هنرمندانی چون رامین عبداللهی، بهنام جلیلیان، سعید رضایی (آهنگسازان) و همچنین میثم یوسفی، حسین غیاثی و نسیم کیانی (ترانه‌سرایان) در آلبوم «عکس زمستونی تهران»  همکار داشته‌اند.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =