تسنیم نوشت: یگان‌های نظامی سوریه موفق شدند ۲۵ مجتمع مسکونی در پروژه مسکونی ۱۰۷۰ واحدی در چنوب غرب حلب را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کنند.

به گزارش خبرنگار تسنیم در دمشق، ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن موفق شدند در اطراف پروژه 1070 واحدی در جنوب غرب حلب پیشروی کنند و این در حالی است که شب گذشته این منطقه صحنه درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش سوریه و تروریستهای جیش الفتح و گروه تروریستی «الترکستانی» بود.

بر اساس این گزارش، یگان‌های نظامی سوریه موفق شدند 25 مجتمع مسکونی در پروژه مسکونی 1070 واحدی را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کنند. این نیروها همچنین 4 خودروی حامل تروریستها را منهدم کردند.

همزمان با این تحول، تصاویری از اجساد عناصر تروریستی که در اطراف کارخانه سیمان و اطراف منطقه الراموسه رها شده اند، منتشر شده است.

مرکز دیده‌بان حقوق بشر وابسته به معارضان نیز اعلام کرد: حملات روز گذشته تروریستها به دو محور کارخانه سیمان و مجتمع الزهرا در جنوب و غرب حلب، در پی حملات گسترده ارتش سوریه و انفجار مین‌های کارگذاشته شده در این منطقه، به شکست انجامید.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    4 1
    ان شا ا.. به زودی زود تمامی شهرهای سوریه و عراق از وجود تکفیری های خبیث پاکسازی می شوند و این موجودات کثیف برای همیشه به زباله دان تاریخ می پیوندند