برخی کاربران سرویس مشکلات مردم گلایه کرده‌اند چرا شهرداری یا سایر مسئولان شهر به فکر کنترل مگس‌های سفید بالک نیستند.

آنها همه جا پیدا می شوند. مگس های سفید، عسلک پنبه، سفید بالک یا هر نامی که دارند، به قدری در هوای پیاده روهای تهران فراوان شده اند که در برخی ساعات، نفس کشیدن شهروندان پیاده، با مشکل مواجه می شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، البته پیش از این بارها مسئولان شهری درباره روشهای مبارزه با این حشرات سخن گفته بودند. عبدالهی معاون سابق خدمات شهردار تهران -که این روزها معاون اجتماعی شهرداری شده- به سرویس مشکلات مردم گفته بود این موضوع ارتباطی با شهرداری ندارد و سازمانهایی مانند وزارت جهاد کشاورزی و محیط زیست باید به موضوع کنترل سفیدبالکها ورود کنند.
مرکز تحقیقات گیاهی کشور وابسته به وزارت جهاد هم گفته بود این مسئله به شهرداری مربوط است. هر چه که هست، در بین پاسکاری مسئولان شهری، سفید بالکها همچنان برای شهروندان آزار دهنده اند.
البته یکی از کارشناسان حشره شناسی هم به سرویس مشکلات مردم گفته بود این حشرات، بیماری زا نیستند و فقط ممکن است برای کسانی که حساسیت تنفسی داشته باشند، مشکل زا باشد.
با این حال هنوز بسیاری از شهروندان در سرویس مشکلات مردم کامنت می گذارند و استدعای رسیدگی به مضوع کنترل این حشرات دارند.
یکی از مخاطبان در این باره نوشته: فراوانی مگسهای سفید سلامت ساکنین محل (غرب تهران) را به شدت تهدید می کند. خواهشمند است به اطلاع مسئولین برسد.
امیدواریم با حضور یزدانی، معاون جدید خدمات شهرداری تهران، موضوع کنترل جمعیت طغیان کرده سفید بالک ها هم در برنامه های این معاونت قرار گیرد.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    3 12
    شهرداری رسیدگی میکنه انشاالله
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    2 0
    در اصفهان پارکها پر از موش شده قد بچه گربه از درخت بالا میرن شهردار خوابه
  • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    4 0
    چرا هر سال حمله این مگس‌های مزاحم شروع میشه و بعد از چند ماه دوباره همه چی فراموش میشه تا سال بعد؟؟؟ مسئول رسیدگی به این معضل هرساله چه ارگانیه که اینقدر بیخیاله؟ مگه حتما باید این مگس‌ها بیماری‌زا باشن تا نسبت به ازبین بردنشون اقدام بشه؟؟ همین که چهره شهر و غیرقابل تحمل کردن و باعث کلافگی میشن، یا همین که وارد دهان و بینی شده و باعث عطسه و سرفه میشن کافی نیست؟؟؟ چند روز پیش در محدوده بازار توریستی رو دیدم که داشت با مترجمش در مورد این حشره مزاحم صحبت میکرد و در نهایت متوجه شدم که گفت شما چجوری این وضع و تحمل میکنید،‌ واقعا باعث خجالته برخی مسئولینه که با این همه ادعا از پس یه مکس نیم میلی هم برنمیان
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
      4 0
      این مگس ها باعث بیماری هم بشه بازم کسی اقدامی نمی کنه.
  • تقی IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    3 0
    این مسئولین به فکر مردم نیستند فقط مگس سفید که نیست مشکلات کمبود آب فضای سبزمحیط زیست سیل زلزله بافت فرسوده ترافیک بیکاری رکود گرانی فساد تورم اجاره مسکن وووووووووووو