حجت‌الاسلام محمدرضا احمدى اصفهانى در یادداشتی که در سایت جماران منتشر شده است به فایل صوتی منتشر شده از آیت‌الله منتظری واکنش نشان داد.

متن یادداشت وی به شرح زیر است:

در روزهاى اخیر پس از انتشار نوار آقاى منتظرى نکته اى به ذهن بنده رسید. اینکه ایشان این مقدار براى گروه نفاق دل مى سوزاند وقتى در کنار دفاع ایشان از قاتلان مرحوم آیت الله شمس آبادى و بحرینى و...قرار مى گیرد، تعجب بر انگیز مى شود. منافقین که به حکم هر فقه و قانونى محارب مى باشند و در حالى که اسلحه به دست داشتند مورد مقابله قرار گرفتند، کجا و قاتلین یک مجتهد بى گناه کجا؟

من به عنوان یک کارشناس تاریخ مى دانم که سخنان آقاى منتظرى از کمترین مستندى برخوردار نیست و ناشى از احساسات تحریک شده است ولى نمى دانم که چرا این احساسات و عرق دینى در جایى که منسوبین ایشان به ناحق دست به قتل چندین نفر در اصفهان مى زنند تحریک نمى شود؟ چرا ایشان تا آخرین لحظه حاضر نمى شوند از خون این مظلومین دفاع کنند؟ خدا رحمت کند یادگار مظلوم امام را که مورد حسد واقع شده اند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک پژوهشگر IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    6 75
    سلام گویی ایشان از ناراحتی امام خمینی ره نسبت به آقای منتظری اطلاع نداشتند و اینکه امام در نامه ای از ایشان خواستند که دیگر در سیاست دخالت نکنند. آقای منتظری تا آخرین لحظه از مهدی هاشمی که از منتسبان ایشان بودند دفاع کردند و این مطلب دارای اسنادی است که قابل انکار نیست. خدا ایشان را بیامرزد، زحمات ایشان درباره انقلاب جای خود را دازد اما عملکرد ایشان در وقایعی مانند این موضوع قابل دفاع نیست. تاریخی را که با ادعا نمی توان تغییر داد باید با سند اثبات کرد.