۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۱

واحد مرکزی خبر نوشت: در پی تیراندازی در ترمینال 8 فرودگاه جان اف کندی آمریکا، دهها خودروی خنثی سازی بمب و شمار زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس مستقر شده اند.

یک شهروند آمریکایی حاضر در فرودگاه در این باره گفت: مسافران فرودگاه جان اف کندی دچار وحشت شده اند و نمی دانند چه خبر است.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، راب مال یکی از مسافران فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک که قرار بود با هواپیما از این فرودگاه عزیمت کند و در این فرودگاه است در گفتگو با این شبکه گفت:« اوضاع در فرودگاه شماره هشت بسیار بهم ریخته است. عده زیادی در این فرودگاه سرگردان شده اند. هیچکس نمی داند اوضاع از چه قرار است. برخی می گویند که خطر بمب گذاری در فرودگاه مطرح است.

گفته می شود هیچیک از مقامات مسئول در جمع مسافران حاضر نمی شوند تا درباره اوضاع جاری در فرودگاه جان اف کندی به مسافران توضیح بدهند. مسافران دچار سردرگمی شده اند. آنها ترسیده اند. آنها نمی دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. قرار بود هواپیمای ما به کرواسی برود. اما ما سرگردان شده ایم. مسافران عصبی شده اند. آنها نمی دانند چه خبر است. همه به هم نگاه می کنند و نگران هستند.»

خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در گزارشی از نیویورک گفت:« اوضاع آشفته ای در فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک حاکم شده است. دهها خودروی خنثی سازی بمب و شمار زیادی از نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی در این مکان مستقر شده اند. خودروهای اورژانس نیز در بزرگراه نزدیک فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک مستقر شده اند. مسافران به شدت دچار وحشت شده اند.

پایگاه اینترنتی دالاس مورنینگ نیوز و ان.زد .هرالد، اعلام کردند، در پی تیراندازی در یکی از ترمینال های فرودگاه جان.اف.کندی شهر نیویورک، مسافران این ترمینال تخلیه شدند. تیراندازی در ترمینال هشت این فرودگاه روی داده است.
یکی از بزرگراه های نزدیک فرودگاه جان اف کندی آمریکا نیز تخلیه شده است.
پایانه شماره هشت این فرودگاه نیز تخلیه شده است. این اتفاق ساعت نه و نیم شب به وقت محلی رخ داده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =