ایرنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور نشانه همدلی و همکاری وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ارتش، دادگستری، وزارت کشور و همه تاثیرگذاران امر امنیت است.

حجت الاسلام و المسلمین در جمع مردم شهرستان کهگیلویه در گلزار شهدای شهر دهدشت، اظهار داشت: امروز ناامنی در دیگر کشورها زیاد شده است .

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامن کردن کشور، گفت: اما به لطف الهی، امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) همه دسیسه ها برای ناامنی کشور از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی می شود.

وی با تاکید براینکه جامعه ای که امنیت نداشته باشد اقتصاد آن نیز شکوفا نخواهد شد ،گفت: بر اساس حدیث نبوی خیر و برکت در یک سرزمین جز در پرتو امنیت و شادابی ممکن نخواهد شد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: 2 مقوله امنیت و برخورداری از اقتصاد شکوفا زمینه رشد فرهنگی جامعه و بندگی خداوند را بین مردم فراهم می کند.

وی گفت: با توجه به نامگذاری سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، باید همه مسئولان و مردم نسبت به اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه ای داشته باشند. 

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تحمیل تحریم های ظالمانه علیه مردم، گفت: دولت با تدبیر ویژه مشکلات کشور را تحت کنترل و بررسی می کند و در این سه سال نیز با برنامه ریزی لازم تورم کنترل شد.

حجت الاسلام علوی گفت: قیمت ها در دولت گذشته روز به روز در حال افزایش بود اما در دولت یازدهم قیمت ها ثبات یافت و تورم نیز کنترل شد.

وی به وضعیت اشتغال در شهرستان کهگیلویه و دیگر نقاط کشور اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم اشتغال ایجاد و اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم باید با تامین زیرساخت ها زمینه سرمایه گذاری را فراهم کرد. 

وزیر اطلاعات تاکید کرد: دولت یازدهم بدنبال تامین امنیت برای سرمایه گذاران است و همه باید زیر بیرق رهبری برای شکوفایی اقتصاد و ایجاد اشتغال حرکت کنیم. 

حجت الاسلام علوی گفت: با کهگیلویه و رشادت مردم آن از گذشته آشنایی دارم و این شهرستان جایگاه مردمانی بزرگ بوده است و دارای جوانان پرشور و قهرمانان مطرحی است.

وی ادامه داد: سه طرح بزرگ شهرستان کهگیلویه شامل جاده پاتاوه به دهدشت با یک هزار و 500 میلیارد ریال، تامین آب شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده از سد کوثر با 600 میلیارد ریال و انتقال آب از رودخانه مارون به حومه غربی دهدشت با 470 میلیارد ریال امروز تامین اعتبار شد.

وزیر اطلاعات گفت: بخش عمده ای از مشکلات شهرستان کهگیلویه با اجرای این سه طرح مهم حل می شود.
29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567400

برچسب‌ها