۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰

وزیر امور خارجه کشورمان در تازه ترین توییت خود خبر از صلح داده است.

به گزارش خبرآنلاین، وزیر امور خارجه کشورمان که در ترکیه به سر می برد صبح امروز در صفحه رسمی توئیتر خود اعلام کرد که همکاری بیشتر برای "صلح"  در پیش است.

دکتر محمد جواد ظریف همراه با انتشار این تصویر نوشته است: «  به ایستادن در کنار خواهران و برادران شجاع در ترکیه در حمایت از دموکراسی افتخار می‌کنم. همکاری بیشتر برای صلح در پیش است.»

 بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه ایران  روز جمعه در حاشیه سفر به ترکیه و دیدار با مقامات این کشور از مجلس ملی ترکیه که در کودتای نظامی اخیر در ترکیه بمباران و آسیب دید، دیدن کرد.

 وی  در جریان این بازدید درباره بمباران مجلس ترکیه توسط کودتاچیان گفت: ما نیز صد سال پیش با بمباران مجلس خود مواجه شدیم.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    16 4
    آفرین به جناب دکتر ظریف که می داند چه نکته ایی را کجا بگوید واقعا مایه مباهات ملت ایران هستند. دقت کنید فرمودند صد سال پیش مجلس ما هم بمباران شد یعنی خیلی پیشتر از ترکیه عثمانی ایرانیان مجلس داشتند.
  • بابک IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 3
    اطلاعات کمی داری .مجلس در ترکیه عثمانی خیلی پیشتر از ایران وجود داشت ضمنا هر اتفاق و جریانی در دنیا می افتاد بعد از ترکیه و عثمانی تازه به ایران وارد میشد.از جمله مشروطیت و مدرنیته. اگه به عکسهای صد صد و پنجاه سال پیش استانبول هم نگاه کنی اوج پیشرفت و شکوفایی رو میبینی درحالیکه صد سال پیش همه شهرهای ایران خرابه و روستایی بیش نبودن بخصوص تهران که اصلا دهکده بود.