3 نفر در جاده‌های استان همدان کشته شدند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: کشته شدن راننده سمند به علت سبقت غیرمجاز، راکب موتورسیکلت در برخورد با پژو و ماندن کودک یکساله زیر چرخ های وانت تویوتا در زمین های کشاورزی، علت مرگ این 3 نفر بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: یکدستگاه سواری سمند در جاده غار علیصدر و نزدیکی سه راهی میحمله، هنگام سبقت با یکدستگاه مینی بوس رخ به رخ برخورد کرد که در این سانحه که به علت انحراف به چپ خودروی سمند اتفاق افتاد راننده سمند در دم جان باخت این حادثه در نیمه شب گذشته اتفاق افتاد.

وی در خصوص حادثه بعدی نیز گفت: در برخورد یکدستگاه پژو با موتور سیکلت در جاده حیدره شهر همدان، منجر به مجروح شدن و سپس مرگ راکب موتورسیکلت شد، علت حادثه تجاوز به چپ راکب موتور سیکلت اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان در خصوص کشته شدن کودک یکساله در زیر چرخ های وانت تویوتا که در زمین های کشاورزی شهرستان بهار اتفاق افتاد نیز خاطرنشان کرد: بسیاری از کارگران فصلی ساکن استانهای غربی در فصل تابستان با خانواده در شهرستان بهار حضور یافته و برای درآمد، اقدام به برداشت سیب زمینی می کنند که متاسفانه هر ساله دو یا چند مورد سانحه فوتی و جرحی برای این افراد رخ می دهد.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: سال گذشته یک کودک چهار ساله زیر خودرو وانت نیسان در زمینهای کشاورزی جان باخت و یک کودک هم از قسمت بار وانت هنگام تردد سقوط کرده و فوت شد.

وی افزود: این افراد در منطقه ای از همدان چادرزده بودند،ساعت سه بامداد هنگام کاهش میزان رصد راه ها توسط عوامل پلیس راه اقدام به تردد به سمت شهرستان بهار می کنند که این خانواده ها برای عزیمت به محل کار از وانت نیسان استفاده کرده و در قسمت بار خودرو بیش از 10 نفر قرار می گیرند که در صورت بروز سانحه و واژگونی وسیله نقلیه تلفات زیادی به همراه خواهد داشت.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =