کی بو بائه:می توانید به زهرا نعمتی افتخار کنید

"کی بو بائه"یکی از بهترین تیراندازان جهان است که مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد.

مرتضی رضایی - خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو:کی بو بائه؛نامش برای آنهایی که رشته تیروکمان را دنبال می کنند آشناست.رابین هودی است برای خودش.هر تیری که می زند به هدف می خورد.رد خور ندارد.اعتماد به نفسی بالا،تمرکزی خوب و تیرهایی که غیر از دایره زرد رنگ هدف به جایی نمی خورند!

بو بائه که به همراه کره جنوبی توانست مدال طلای عنوان تیمی را به دست بیاورد گفت و گویی کوتاه را با خبرگزاری خبرآنلاین انجام داد.این گفت و گو به واسطه یکی از خبرنگاران کره جنوبی انجام شد.

می خواهیم درباره المپیک حرف بزنید.رویدادی که شما مدال طلایش را دارید؟

المپیک یعنی تلاش برای رسیدن به موفقیت.المپیک یعنی اتمام دوره جدید و وارد دنیای دیگری شدن.برگزاری 4 سال به 4 سال این رشته ورزشکار را تشنه می کند.تشنه رسیدن به موفقیتی که برایش زحمت کشیده است.

شما در ریو  و در تیراندازی انفرادی برنز گرفتید.با این حال ما به شما می گوییم رابین هود!از این لقب که ناراحت نمی شوید؟در بیشتر مسابقاتی که شرکت کرده اید از هر 10 تیر هر 10 تای آن به هدف بخورد؟

البته خطا هم می رود.9 و 8 و حتی 6 هم زده ام.مثل همین المپیک.دقت در تیراندازی لازمه کار است.دقت،تمرکز و دوباره.اگر تیراندازی این سه ویژگی را نداشته باشد نمی تواند موفق باشد.

شما زهرا نعمتی را می شناسید؟

بله.برخورد نزدیکی نداشته ام اما می دانم که هم در المپیک حضور داشت و هم قرار است در پارالمپیک شرکت کند.به نظرم اراده انسان های مثل خانم نعمتی ستودنی است.برای ایشان و برای تلاشی که برای کشورش کرد دست می زنم.شما می توانید به داشتن چنین ورزشکاری افتخار کنید.

به عنوان سوال آخر نظرتان درباره ایران چیست؟

می دانم کجاست.در بازی های آسیایی شرکت کرده اید و افتخارات زیادی دارید.ضمن اینکه ورزشکاران خوبی هم دارید.

 

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    15 1
    خب الحمد لله که می دونن ایران کجاست. اما ما کل تاریخ واقعی و اساطیری شون رو حفظیم.