انصاری گفت:اجتماعی کردن پیشگیری از جرم از اولویت های پلیس است و ما امیدوار هستیم بتوانیم با پیشگیری گام بلندی در جهت ایجادد امنیت و حفظ آرامش برداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:تحقق امنیت ،حفظ آرامش و آسایش جامعه نیاز به مشارکت همگانی دارد د این مهم بدون مشارکت تحقق پیدا نمی کند.
مهدی انضاری صبح امروز در نشست خبری که بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد بیان کرد:سالهای متمادی است که برای امنیت و آرامش مردم هزینه می کنیم .
انصاری گفت:اجتماعی کردن پیشگیری از جرم از اولویت های پلیس است و ما امیدوار هستیم بتوانیم با پیشگیری گام بلندی در جهت ایجادد امنیت و حفظ آرامش برداریم.
مقام عالی انتظامی استان تاکید کرد:آموزش های رفتاری و گفتاری همکاران تحت عنوان تعالی رفتار از جمله برنامه های پلیس استان جهت نحوه برخورد پلیس با مردماست.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از سه اتان برتر در زمینه امنیت است اضافه کرد:طرح همپوشانی و پاک سازی نقاط آلوده را در سطح شهر یاسوج شروع کردیم که بنا داریم این طرح را در سطح وسیع ادامه دهیم
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به سفر قریب الوقوع هیات دولت به استان اشاره کرد و گفت:هیات دولت بزودی به استان سفر خواهد کرد و همگان واقف هستند که مردم استان ما مهمان نواز هستند اما یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای استان بحث جاده هاست که متاسفانه شاهد هستید آمار تصادفات بالایی به جهت نداشتن راه مناسب داریم وتقاضا داریم از هیات دولت در زمینه احداث راه و بزرگراه هماری کنند که در همین زمینه با استاندار محترم مکاتباتی نیز داشته ایم.
سرهنگ مهدی انصاری با اشاره به مواد مخدرکشف شده عنون کرد:ظرف 50 روز اخیر، 800 کیلوگرم تریاک و هروئین توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد که50 کیلوگرم از این میزان از نوع هروئین بوده است .
وی با اشاره به افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر طی 50 روز اخیر بیان کرد: در این مدت که بعنوان فرمانده انتظامی استان معرفی شدم کشفیات مواد مخدر 30 درصد افزایش داشته به‌طوری که 800 کیلو تریاک و 50 کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش تصادفات بین جاده ای استان خبر داد و بیان کرد: با وجود اینکه عده‌ای احساس می‌کنند تصادفات افزایش یافته اما تصادفات جاده‌ها کاهش داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =