خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    6 1
    با سلام وضعیت سرویس دهی و اعزام قطار در خط 3 مترو واقعا فاجعه باره فاصله طولانی بین اعزام قطار باعث ازدحام بیش از حد و وضعیت رقت باری میشه.. کاش بجای توسعه کمی...به کیفیت خدمت رسانی با رویکرد کرامت انسانی از سوی شهرداری توجه میشد
  • محمدرضا فراهانی IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    1 0
    سلام علیکم.بااحترام به استحضارمی رساندهمچنان پروازهواپیماهای مسافربری درشب هابخصوص12شب به بعدوباصدای مهیب که دیوارصوتی رامی شکندوباسطح ارتفاع بسیارپایین که دزدگیرخودروهانیزبه صدادرمی آید،ازفرودگاه مهرآبادوازپیرامون منطقه تهرانسر،صورت می گیردوسالمندان،کودکان،بیماران وساکنین رااذیت وآزارمی دهدوپیگیریهای بعمل آمده ازسازمان هواپیمایی کشوری و...نتیجه ای نداشته است.خواهشمنداست پیگیری وانعکاس لازم صورت پذیردتاتاهواپیماهای مشکل داروقدیمی درشب هااستفاده نگردد.
  • الله A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    2 2
    با سلام لطفا نسبت به رفت وامد مردم چه با مترو و چه اتوبانهای منتهی به تهران از کرج اقدامی صورت بپذیرد صبح و بعدازظهر که زمان کاری تمام می شود با خستگی کاری و....ترافیک های سنگینی ایجاد می گردد اول صبح خستگی کاذبی در ترافیک ایجاد که بازدهی کار و مصرف سوخت و استهلاک و هزینه ها بالا میرود. یعنی خرید هواپیما مهمتر از ارامش میلیونها ادمی که هرروز جابجا میشوند. خواهشا دولت اقدامی نماید پلیس راه هم فقط کنار جاده ایستاده و نظاره گر می باشد
  • امين IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    6 0
    با سلام از شما عاجزانه استدعا دارم از مسئولين منطقه انديشه و شهريار بپرسيد چرا براي راه اندازي مترو كاري نمي كنند؟؟؟ مشكل سيستم حمل و نقل عمومي رفت و آمد مردم به تهران فقط با مترو حل مي شود.
  • 09370869005 A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    1 0
    باسلام واحترام. پىشنهاد مىکنم.دولت محترم در صورت توان مالى جوانان و دانشجويان وحتى ميان سالان بيکار را فقط.بيمه کنه تا شرکت ها و کار گاههاى دولتى و خصوصى بدون ترس از ماموران بيمه افراد بيکار را تمام وقت يا پاره وقت بکار بگيرن ؛افراد بيمه شده در اين صورت حتى ساعتى سرکار ميرن و مشکل مالى خود را حل مىکنند.چقدر خوب ميشد احمدى نژاد بجاى طرح يارانه ها همين کارو ميکردن.تا امروز مشکل بيکارى.حل.ميشدوتوليد.داخل.رونق.ميگرفت.امسال سه ساله پسرم دانشگاه قبول مىيشه اما بخاطر فقر مالى انتخاب رشته نمىکنه يا انصراف ميده.اين طرح رو به دولت محترم بدين تا برسى کنه و به مجلس.بده تا بعد برسى اقدامى شايدصورت گيرد.با احترام .موسي.گزمه کردکوى استان گلستان.
  • بی نام RO ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    چراعوارض دارندگان وسايل نقليه درروستاها كه كم هم نيستند بايدبه جيب شهرداريهابرود وروزبروزشهرهاچاقترشوند ودهيارروستاهابراي اعتبارآه بكشند وپولي نباشدمخصوصادرخراسان جنوبي
  • بهزاد IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    با سلام.در منطقه ولنجک تهران سکونت داریم و با مشکل آلودگی صوتی ناشی از وانتهایی که با بلندگو دائما" فریاد مزنند روبه روهستیم. من شخصا" بارها با پلیس 110 و شهرداری و ... تماس گرفته ام ولی هیچکدام مسئولیت حل این مشکل را نمیپذیرند.بلندی صدای این بلندگو ها به حدی است که بعضی اوقات من در خانه خود صدای تلفن را نمیشنوم. لطفا این مطلب را منعکس نمایید.آیا با بلندگو فریاد زدن در خیابان آزاد است؟ اگر نیست چه شخص یا اداره ای مسئول است؟ متشکرم.