اتفاقات روز خبرنگار قم در یک نگاه/ برگزاری مراسم تجلیل، غبارروبی مرقد حضرت معصومه(س) و ...

شب گذشته و همزمان با 17 مردادماه روز خبرنگار، اصحاب رسانه استان قم در آیین غبار روبی از ضریح نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از قم، ویژه برنامه های روز خبرنگار در قم، شب گذشته با برگزاری مراسم غبار روبی از ضریح مطهر و نورانی کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و پس از آن حضور خبرنگاران در مهمانسرای حرم مطهر برای صرف غذای متبرک آستان مقدس حضرت معصومه(س) به پایان رسید.

این مراسم که به اذعان بسیاری از خبرنگاران به دلیل عطر معنویت آن، بهترین مراسم روز خبرنگار در قم محسوب می شود، به دعوت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

پیش از آغاز مراسم غبار روبی توسط اصحاب رسانه استان قم، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از آن نیز یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مدیحه سرایی کرد.

پیش از ظهر دیروز نیز مراسم رسمی روز خبرنگار در قم، با حضور و سخنرانی برخی از مقامات استانی از جمله سیدمهدی صادقی استاندار قم، محسن بهشتی معاون عمرانی استاندار قم، حجت الاسلام دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ولی الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم و برخی دیگر از مقامات استانی در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اکثریت اصحاب رسانه استان قم برگزار شد، برخی از روزنامه نگاران و خبرنگاران قم، از جمله مرتضی داستانی پیشکسوت روزنامه نگاران قم و مدیر مسئول و سردبیر روزنامه سراسری 19دی، حجت حیدری مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه پیام قم و نامدار مدیر مسئول سایت کریمه به نمایندگی از سایر خبرنگاران به ایراد سخن پرداختند.

در پایان این مراسم نیز مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان قم برگزار شد.

از نکات قابل اشاره این مراسم می توان به اجرای زنده موسیقی سنتی اشاره کرد؛ همچنین پخش پیام تصویری حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار از دیگر نکات جالب توجه این مراسم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =