اعتماد نوشت: دیروز نشست استانداران سراسر کشور با حضور اسحاق جهانگیری برگزار شد.

نشستي براي بررسي راهكارهاي تحقق اقتصاد مقاومتي و توسعه منطقه‌اي. طبيعي بود كه اين نشست به‌طور كلي رنگ و بوي اقتصادي داشته باشد اما در حاشيه اين نشست خبرنگاران با سوال‌هاي‌شان رنگ و بوي سياسي نيز به آن دادند تا وزير كشور هم درمورد سريال لغو كنسرت‌ها در خراسان بزرگ موضع‌گيري كند و آن را غير قابل قبول بخواند و هم درمورد زمزمه‌هاي دادن اختيارات به شوراي نگهبان در مورد تاييد صلاحيت كانديداهاي شوراهاي شهر و روستا بگويد كه شوراي نگهبان هم تمايلي به اين موضوع دارد.
عبدالرضا رحماني فضلي در پاسخ به اين سوال كه موضع وزارت كشور در مورد اينكه اين روزها شنيده مي‌شود ممكن است شوراي نگهبان هم وارد عرصه تاييد صلاحيت كانديداهاي شوراهاي شهر شود، گفت: موضع من موضع قانون است و قانون هر چه بگويد به آن عمل مي‌كنيم. فعلا قانون مجلس را مرجع قرار داده و شوراي نگهبان هم تمايلي ندارد كه با توجه به تعداد زياد ثبت‌نام‌كنندگان در اين انتخابات تاييد صلاحيت نامزدها را بر عهده بگيرد.
رحماني فضلي با اشاره به اينكه سطح و تعداد كانديداها در شوراهاي شهر و روستا بسيار زياد است، اضافه كرد: يقينا شوراي نگهبان فرصت نخواهد كرد تا به‌طور كامل به بررسي صلاحيت همه كانديداها رسيدگي كند.

 

231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =