رئیس کل بیمه مرکزی می‌گوید: انتظار میرود بیمه ایران در حوزه بیمه‌های درمان و شخص ثالث که به علت رقابت‌های ناسالم و نرخ‌های غیر فنی آثار مالی منفی بر جای گذاشته، پیشتاز اصلاح نرخ، شرایط و تعمیق آرامش بازار در این رشته‌ها خصوصا شخص ثالث شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بيمه مركزي، عبدالناصر همتي صبح امروز ضمن حضور در ساختمان مركزي شركت سهامي بيمه ايران، با مدير عامل، اعضاي هيات مديره و مديران بيمه ايران ديدار و گفتگو كرد.

 همتي با تاکید بر به توان و پتانسيل بالاي بيمه ايران گفت: بيمه ايران موتور محركه و نماد صنعت بيمه كشور است.

وي با اشاره به شرايط خاص صنعت بيمه در دوره فعلي گفت: همه بايد با برنامه‌ريزي، تلاش و كار جدي كمك كنيم تا صنعت بيمه با توان بيشتري در خدمت مردم بزرگ ايران باشد.

رئيس كل بيمه مركزي تصریح كرد: همه اركان صنعت بيمه بايد با همدلي، رعايت مقررات و انضباط كمك كنند تا اين كشتي سلامت به سرمنزل مقصود برسد.

وي خاطر نشان كرد: بيمه ايران بايد همانند گذشته، نقش اساسي خود را ايفا نمايد و با طراحي محصولات جديد به افزايش كيك بيمه كمك كند و به عنوان بزرگترين شركت بيمه با عدم ورود به رقابت هاي ناسالم، اجراي مقررات و نظم در بازار را تشويق نمايد.

همتي از مجموعه بيمه ايران به عنوان بازوي فني صنعت بيمه ياد كرد و گفت: انتظار ميرود بيمه ايران در حوزه بيمه هاي درمان و شخص ثالث كه به علت رقابت هاي ناسالم و نرخ هاي غير فني آثار مالي منفي بر جاي گذاشته، پيشتاز اصلاح نرخ، شرايط و تعميق آرامش بازار در اين رشته ها خصوصا شخص ثالث شود.

 

22339

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =