خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    1 3
    باسلام ضمن عرض خسته نباشيد خدمت شما از شما تقاضا دارم پيگير اعلام نتايج دستياران ستادي باشيد اين آزمون در اسفند سال گذشته برگزار شده و در خرداد ماه گذشته تعدادي رو به عنوان پذيرفته شده در مرحله اول معرفي كردن وگفتن چند روز آينده تعدادي به عنوان پذيرفته شده نهايي معرفي ميشن! اما از اون زمان تا الان هيچ خبري نشد و سازمان مديرت و سنجش فقط وعده اين هفته و اون هفته ميدن و مشكل عدم اعلام نتايج رو به گردن هم ميندازن. هيچ كس به فكر تعدادي جوون تحصيل كرده نيست كه شش ماه هست چشم انتظار هستن تا تكليفشون معلوم بشه. صداي ما به جايي نميرسه از شما خواهش ميكنم صداي ما رو برسونيد به گوش مسولين بلكه زودتر نتايج رو اعلام كنند. ممنون
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    بیکاری روانشناسان عمومی مقطع کارشناسی ارشد و مافیایی به نام سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
  • سالار صفری RO ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 1
    سلام خودروی نو گرفته ام پلاکش نیامده میگویند باید سند ثبتی داشته باشد تا پلاک بدهیم ما که سند ثبتی نداریم چه خاکی به سر کنیم
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    لطفا از دادستان عمومی کشور درخواست رسیدگی به تولید خودروی بی کیفیت در کشور را که باعث جان باختن تعداد کثیری از هموطنان و از بین رفتن بسیاری خانواده ها گردیده است را پیگیری نمایید همچنین میلیون ها دلار حمایت مالی از این صنعت را که به دلیل سوء مدیریت سرمایه های کشور را به هدر داده است و می دهد
  • حمید آریا A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    اگر مستمری بگیر تامین اجتماعی یا خدمات کشوری فوت نماید و فاقد عائله و فرزندتحت تکفل باشد و کارت حقوق مستمری او در اختیار دیگری باشد چه کسی مسئول است نا به سازمان مربوطه خبر دهد تا حلو واربز حقوق ماههای بعدی او قطع شود؟روال وقانون چه می گوید؟
  • یوسف A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام علیکم. مدّتهاست که برای جبران کمبود آب آشامیدنی روستای قره آغاج از توابع شهرستان شبستر،بخش صوفیان آذربایجانشرقی چاه حفر کرده اند، ولی به دلیل این که اداره آب و فاضلاب به اداره برق بدهکار است نه از بابت برق روستای قره آغاج اداره برق، انشعاب برق را که برای موتور سرچاه را تاکنون نپذیرفته و به تسویه حساب اداره آب و فاضلاب منوط کرده است. مردم روستا به ویژه در ایام تابستان برخی روزها اصلا آب ندارند و بیشتر روزها روزی 1 ساعت از آب می توانند استفاده کنند. متأسفانه پی گیریهای متعدد تاکنون به جایی نرسیده است. امیدوارم مسئولان با سختی ها این مردم همذات پنداری کنند؛ در این صورت اگر تلاشهایشان هم به ثمر نشسست حداقل پیش خدا و مردم سربلند خواهند بود.
  • مرادی RO ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام شش ماه است که آزمون استخدامی داده ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده است. قبلا در دو استخدامی شرکت کرده بودم که پس از دو سال آگاهی یافتیم که نهایتا قبول نشده ایم. چرا روند استخدام آنقدر طولانی است که تمام برنامه هایمان را دو، سه سال مختل می کند؟ اگر نیرو میخواهند، چرا دو ،سه سال زودتر آزمون میگیرند؟
  • بشیر محمدی GB ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    ما از ساکنان اطراف فرودگاه مهر اباد هستیم قرار بود اولا بعد از افتتاح فرودگاه امام خمینی ، اینجا فقط برای پروازهای تشریفاتی باشد و دوما از ساعت 22 لغایت 6 صبح روز بعد پروازی انجام نشود هیچ کدام از کارها نشده است مشکل مربوط به کدام سازمان است و چگونه باید پیگیر خواسته به حق خود باشیم .خواسته ساکنین اطراف مانند اتش زیر خاکستر می باشد .