جی‌.کی رولینگ شنبه اعلام کرد که ماجرای هری پاتر با کتاب «هری پاتر و کودک طلسم‌شده» که هشتمین کتاب‌ از این سری کتاب‌ها است، به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از انتشار کتاب تازه «هری پاتر و کودک طلسم‌شده» و به صحنه رفتن نمایش دو بخشی این اثر در صحنه تئاتر وست‌اند لندن هواداران دو آتشۀ دنیای جادویی هری پاتر امیدوار بودند که این نشانی از ادامه داشتن این داستان باشد.

جی‌.کی رولینگ خالق سری کتاب‌های «هری پاتر» اما به این گمانه‌زنی‌ها پایان داد و در افتتاحیه نمایش در لندن اعلام کرد که این کتاب پایانی بر ماجراجویی‌های هری پاتر است.

رولینگ در این رابطه گفت: «هری پاتر در این دو نمایش سفری طولانی را پشت سر می‌گذارد و پس از آن به گمانم کارمان با او به پایان می‌رسد. می‌دانید که این نسل بعدی داستان است. بنابراین از دیدن به حقیقت پیوستن آن هیجان زیادی دارم، اما کار هری به پایان رسیده است.»

داستان «هری پاتر و کودک طلسم‌شده» 19 سال پس از پایان هفتمین کتاب روی می‌دهد، و در آن هری پاتر مردی میانسال است که در وزارت جادو کار می‌کند. او فرزندی به نام آلبوس دارد که برای نخستین بار پا به دنیای جادوگری می‌گذارد.

منبع: تایم / 31 جولای

58241

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 562444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =