خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    21 0
    متاسفانه بیکاری جوان های تحصیل کرده مشکلی هست که خیلی وقته حل نشده است و فقط از دولتی به دولت دیگه انتقال پیدا میکنه. آزمون های استخدامی هم که میشه گفت فرمالیته هست و اکثرا کسانی که وارد دستگاه های دولتی میشن متاسفانه با پارتی بازی وارد میشن. امیدوارم که برای حل این مشکل یه فکر اساسی بشه. ممنونم از خبرآنلاین
  • علی A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    2 8
    کارمند های قراردادی جایگزین سازمان تامین اجتماعی کی استخدام می شوند؟؟
  • رضا RO ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    3 2
    با عرض سلام. لطفا از مسولین سازمان سنجش بپرسین تاریخ برگزاری آزمون تحصیلات تکمیلی،ارشد، سال 96 کی هست؟و لطفا به صورت رسمی داخل سایتشون اعلام کنن که فردا روزی به راحتی تکذیبش نکنن با توجه به تغیر تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر به اردیبهشت آیا آزمون ارشد سال96 اردیبهشت 96 برگیار میشه یا بهمن 95؟
  • ali A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    10 0
    میدان میوه و تره بار سعدی ، واقع در دروازه دولت تهران چرا یک شبه توسط سازمان میادین و بدون هیچ توجیهی تخریب شد.مردم چکار کنند؟به کجا مراجعه کنند؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    2 6
    خبر آنلاین دیروز یعنی جمعه 8 مرداد توی صفحه مشکلات،یه درخواست دادم که نه تنها من بلکه اکثر جوان ها با این مورد مشکل دارن.اونم حذف مشخصات سربازان فراری درسال90 بود که گفتم بتونیم از اول دفترچه بخریم و بدیم پلیس بعلاوه 10 تا درخواست اعزام و کد جدید برامون بیاد و...و گفتم اصلا کار سخت وغیر قانونی نیست.ماشالا این همه عفو و بخشش و خرید و بند پ وجود داره ولی ما فقط گفتیم چون مرکز آموزش بودیم بعد از 13 روز فهمیدیم شهر ما نداره این ستاد رو و ماروهم منتقل نمیکنن دیگه از آموزشی ول کردیم اومدیم.به هرجا که بگی هم نامه دادم ولی پیگیری نشده حتی شماهم دیروز چاپ نکردید..واقعا کار من و امثال من از فیش های حقوقی اختلاس و غیره سختره غیرقانونی تره..یه همکاری گفتیم بکنن...منتظر پیگیریتون هستیم باتشکر
  • ابراهيمي A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    4 0
    چرا سازمان. ثبت احوال كارت ملي را از طريق پست ارسال نمي كند بعد از سه ماه از انجام مراحل مختلف أعم از مراجعه حضوري به پيشخوان و أخذ نوبت طولاني و انجام انگشت نگاري بايد حضوري دوباره به دفتر پيشخواني كه معلوم نيست كجاست بايد حضوري. مراجعه كرد چرا علي رغم پرداخت نزديك ٣٠ هزار تومان نبايد با پست ارسال شود واقعا اين معناي دولت الكترونيك است ؟؟؟ كارت ملي هم مثل گواهينامه و پاسپورت با پست ارسال شود فكر نمي كنم كارت ملي از أندو مهم تَر باشد
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    3 0
    لطفا در خصوص درختان خيابان وليعصر تهران گزارشي تهيه كنيد وضعيت آن واقعا اسفبار و حتي بحراني مي باشد ، مشخص است بسياري از درختان عمدا خشك شده اند مانند درختان تقاطع وليعصر و بلوار اسفنديار، شهرداري تهران هويت. تهران را از بين برده
  • بی نام RO ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    1 7
    کسانی که شرایط تاهل، معاف از رزم، تحت پوشش کمیته و بهزیستی رو ندارن میتونن امریه بگیرن؟؟؟ بجز سرباز معلم یکی دیگه از شرایطی که اشاره شده خدمت در مناطق محرومه. اما من هر فراخوانی رو که دیدم گفتن که باید بومی منطقه محروم باشی . بسیج فعال شرط کافی برای گرفتن امریه هست یا خیر؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    9 0
    یکی از مشکلاتی که قبلاً هم پیگیری بی نتیجه کردید برچشب های تبلیغاتی است که اکثراً از سوی تخلیه فاضلاب به درب و دیوار مردم چسبانده میشوند. این برچسب ها کلاً ظاهر ورودی ساختمان را تغییر داده و آن ها را بسیار زشت میکنند. چرا کسانی باید بدون مجوز همچین کاری بکنند؟ اگر نقص از وجود قانون است باید برطرف بشود چرا مردم باید همچین مزاحمت هایی را تحمل کنند؟ آن هم سالیان طولانی
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    3 5
    سلام. یکی از معضلات شدید مردم در آینده ای نه چندان دور بحران کم آبی ایران است که موجب مهاجرت مردم و به هم خورد آرایش شهرهای ایران و نفوذ اجانب در سرزمینهای خالی از سکنه خواهد شد. بنابراین اگر از الان به فکر تامبن آب از طرق مختلف مانند تصفیه خانه های بزرگ آب دریا و انتقال آن به شهرها نباشیم خسارات سنگینی به جامعه وارد خواهد شد و عملا نظام آسیب جدی خواهد دید. بنابرابن باید با پیش بینی های لازم اقدام کرد. عربستان و کشورهای خلیج فارس از روش تصفیه آب دریا سالهاست استفاده میکنند.
  • محمدرضا فراهانی A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    5 0
    سلام علیکم.پروازهواپیماهاازفرودگاه مهرآباد و بخصوص درشبهاکه باانعکاس بسیارزیادی می باشدوآنهم درارتفاع بسیارپایین وصدای مهیب که دزدگیرخودروهابه صدادرمی آیددرمنطقه تهرانسرمنطقه21ساکنین،کودکان،کهنسالان،بیماران و...رابسیارآزارمی دهدوپیگیریهاتاکنون ازمراجع ذیربط،ازجمله وزارت راه وسازمان هواپیمایی کشوری نتیجه نداده است.نقطه تاسف باراینکه هواپیماهایی که اوج گیری آنهاازبالای ساختماناصورت می گیرد،درشب هاصوت می گیردکه صدای مهیب ایجادمی کند.باتوجه به خطرات سقوط هواپیمادرشهر،آلودگی صوتی وزیست محیطی آن و...لازم است دردرازمدت اکثریت پروازها به فرودگاه امام منتقل ودرکوتاه مدت نیزبابرنامه ریزی صحیح وتدبیرمناسب،پروازهواپیماازفرودگاه مهرآباد،درشب هاممنوع شود.ضمنابخشنامه ممنوعیت پروازدرشب اجرانمی شود.